سریال «نون خ» فرصتی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه است 


سریال «نون خ» فرصتی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه است 

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخاب کرمانشاه به عنوان محل تولید سریال پربیننده «نون خ» یک اتفاق خوب برای استان است، گفت: این سریال فرصتی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه است. 

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه (۲۰ آذرماه) در آیین آغاز تولید فصل دوم سریال تلویزیونی نون خ با حضور مسوولان و عوامل و کارگردان سریال در روستای «پریان» کندوله برگزار شد؛ افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشی ماندگار از کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کرد.

وی افزود: این سینه ستبر در دوران انقلاب اسلامی در برابر دشمن شجاعانه ایستاد و در زلزله آبان ۹۶ در برابر خشم‌ طبیعت چون کوه ایستادگی کرد و ویرانه‌ها را از نو ساخت.

استاندار کرمانشاه گفت: علاوه براین کرمانشاه چهره زیبای ایران‌ اسلامی است و کمتر استانی دارای چنین زیبایی ها و پتانسیل هایی است. در این میان هیچ ابزاری مانند هنر قادر نیست این چهره زیبا را به همگان معرفی کند.

این مقام عالی استان با تمجید از مهربانی و مهمان نوازی مردم کرمانشاه اظهارداشت: مردم منطقه کندوله و روستای پریان استقبالی شایسته از عوامل ساخت این سریال داشته اند که نشان از فرهنگ والای آن ها دارد.
بخش مهمی از این سریال در مناطق اورامان و کندوله تصویربرداری می شود و قرار است به معرفی ظرفیت ها و پتانسیل‌های روستایی استان بپردازد.

سریال «نون. خ ۲» در ۲۵ قسمت در ایام رمضان ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شود.

فصل اول سریال نون خ به کارگردانی «سعید آقاخانی» و نویسندگی «امیر وفایی» است نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. نون خ مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است. این سریال در استان کرمانشاه ساخته شد.
بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند در فصل اول این سریال در نوروز ۹۸ به ایفای نقش پرداختند.

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌ است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌ است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...