9 نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس شدند


9 نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس شدند

شیراز-ایرنا-مسوول اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان‌های شیراز و زرقان گفت: تاکنون 9 نفر برای نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس نام نویسی کرده‌اند.

سید ابوالفضل تقوی، شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از پانزدهم آذرماه ۹۸ که ثبت نام از داوطلبان نخستین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز شده تا به امروز (بیستم آذرماه) ۹ نفر در استان فارس نام نویسی کرده‌اند که ثبت نام هشت نفر از آنها نهایی شده است.

وی، با بیان اینکه ۲ نفر از این افراد از ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور و مابقی مراحل ثبت نام خود را در فرمانداری شهرستان شیراز انجام داده‌اند، اظهار داشت: کوچکترین این افراد ۲۶ سال و بزرگترین آنها ۵۰ سال سن دارد.

تقوی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا ( بیست و یکم آذرماه ۹۸) به اتمام می‌رسد و داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸ صبح فردا (پنجشنبه) تا پایان وقت اداری در ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری شهرستان شیراز ثبت نام کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

استان فارس پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و اهالی این استان در چارچوب انتخابات میان‌دوره‌ای آتی مجلس خبرگان رهبری، یکی از نمایندگان خود را به جای مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی که اردیبهشت ۹۷ دعوت حق را لبیک گفت، انتخاب خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت