2 قصه از اردبیل به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت


2 قصه از اردبیل به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت

اردبیل-ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: 2 اثر برگزیده این کانون به بخش قصه‌های90 ثانیه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.

زعفر احدزاده روز چهارشنبه به ایرنا گفت:هیات داوران بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بررسی آثار ارسالی قصه‌گویان سراسر کشور، ۲ قصه‌ی ۹۰ ثانیه‌ای «زلزله تا زلزله» و «من و بابام و آجیل» استان اردبیل را شایسته‌ حضور در فرآیند رای‌دهی‌ مردمی شناخت.

وی افزود:برهمین اساس، محسن وظیفه مربی کتاب‌خانه سیار روستایی با قصه «زلزله تا زلزله» و آوا عزیزپور عضو ۷ ساله با قصه «من و بابام و آجیل» از کانون پارس‌آباد در میان ۱۴۷ قصه‌گوی این مرحله قرار دارند.

احد زاده بیان کرد:در «قصه‌۹۰ ثانیه» ‌ که از دوره بیست‌و یکم به جشنواره قصه‌گویی افزوده‌شده، علاقه‌مندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای‌شان جذابیت دارد در قالب یک فیلم۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

وی افزود: مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا۳۰ آذر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی