همکاری دستگاه های فارس برای تردد ایمن جاده ای در زمستان


همکاری دستگاه های فارس برای تردد ایمن جاده ای در زمستان

سردار حبیبی گفت: اجرای طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور در جاده ها برنامه ریزی شده و به اجرا در می آید و آتش نشانی، هلال احمر، راهداری و... نیز در آن همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم «رهام بخش حبیبی» امروز (چهارشنبه 20 آذر) در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی و ترافیکی ویژه زمستان ۹۸، گفت: با توجه به لزوم تامین ایمنی لازم در جاده‌های استان با فرا رسیدن فصل زمستان، دستگاه های فارس برای این مهم همکاری مطلوبی در پیش گرفته اند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: به منظور اجرای طرح انتظامی و ترافیکی زمستانه، گشت‌های هدفمند پلیس و سایر دستگاه های امدادی در جاده های استان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور در جاده ها برنامه ریزی شده و به اجرا در می آید و آتش نشانی، هلال احمر، راهداری و ... نیز در آن همکاری دارند.

سردار حبیبی با تاکید بر موقعیت جغرافیایی فارس عنوان کرد: با توجه به موقعیت ویژه استان و حجم تردد بالا از جاده های استان تامین ایمنی و تمهیدات لازم در فصل زمستان در این جاده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی از مشارکت بیش از 600 نیروی پلیس در طرح انتظامی و ترافیکی زمستانه در فارس خبر داد و اعلام کرد: برای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح، خودروهای ویژه در اختیار پلیس راه استان قرار داده شده است.

سردار حبیبی در این مراسم همچنین بر اهمیت مشارکت مردم و رانندگان برای تردد ایمن تر در جاده ها برای هر چه بهتر به اجرا در آمدن طرح ترافیک زمستانه تاکید کرد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز