ارائه دستاوردهای نوین در دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه در شیراز


ارائه دستاوردهای نوین در دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه در شیراز

جهانخواه گفت: دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه در شیراز با هدف ارائه دستاوردهای نوین و افزایش سطح علمی جامعه دندانپزشکان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی جهانخواه» امروز (چهارشنبه 20 آذر) در دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه در شیراز گفت: این کنگره با هدف ارائه دستاوردهای نوین و افزایش سطح علمی جامعه دندانپزشکان برگزار می شود.

مدیر اجرایی دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه ادامه داد: علیرغم اعمال تحریم ها علیه کشور ما و محدودیت هایی که در حوزه ارزی با آن مواجه هستیم اما شرکت های خارجی از کنگره استقبال خوبی به عمل آورده اند.

وی با قدردانی از همکاری سایر دستگاه های استان در برگزاری این کنگره عنوان کرد: با همراهی موثر معاونت بهداشتی علوم پزشکی شیراز و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آمورش و پرورش فارس، بیش از یک هزار و 500 بسته سلامت حاوی وسایل بهداشت دهان و دندان میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

جهانخواه با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت دهان و دندان گفت: آنچه در این حوزه اهمیت دارد، رعایت بهداشت دهان و دندان و پیشگیری از بروز بیماری‌های مربوط به این حوزه است که از نظر اقتصادی نیز تبعات مطلوبی برای کشور دارد.

گفتنی است، بیش از 80 متخصص دندانپزشکی از سراسر کشور در دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه شرکت کرده اند و 70 شرکت داخلی و خارجی نیز به عرضه محصولات مربوط به بهداشت دهان و دندان پرداخته اند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم آوازخوانی دختر علی دایی / دنیز دایی راه گلشیفته فراهانی را گرفت + بیوگرافی