پاسداشت 9 دی ارج نهادن به بصیرت ملت ایران است


پاسداشت 9 دی ارج نهادن به بصیرت ملت ایران است

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسداشت حماسه 9 دی سال 1388 ارج نهادن به بصیرت و شعور قشرهای مختلف ملت ایران و حضور به موقع آنان در صحنه برای خنثی کردن توطئه دشمنان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۹ دی در یاسوج اظهار داشت: این حماسه مهم و تاریخی تجلی بصیرت، صبر و مقاومت ملت ایران بود و باید هر چه بیشتر تبیین و تحلیل شود.

وی افزود: فراموشی این حماسه سبب می شد که ناآرامی های بعدی بوجود آمده در کشور از جمله در دی ماه سال ۱۳۹۶ و آبان ماه امسال نیز به طور مطلوب مدیریت و برچیده نشود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حضور ملت ایران در صحنه برای خنثی کردن انواع توطئه های دشمنان باید سبب غفلت زدایی از مسؤولان اجرایی کشور و ایجاد بصیرت هر چه بیشتر در آنان شود.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: هوشمندی، بصیرت، صبر، مقاومت و حضور گسترده ملت ایران در صحنه منجر به پایان یافتن ناآرامی های اخیر کشور در کمتر از هفت روز شد.

وی ابراز داشت: چنانچه دولت در بحث سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین برخی نکات و مسائل شامل شفاف سازی لازم و اطلاع رسانی دقیق و به موقع را رعایت می کرد شاید این ناآرامی ها در کشور اتفاق نمی افتاد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهبر معظم انقلاب در بحث سهمیه بندی و گرانی بنزین در حالی که نقش اصلی در برنامه ریزی مسأله نداشت اما اقدام به آبرو گذاشتن برای حفظ نظام و انقلاب کرد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: ملت ایران در ناآرامی های اخیر نشان دادند که همیشه آماده حضور در صحنه برای حفظ نظام و انقلاب و خنثی کردن توطئه های دشمنان هستند.

وی افزود: ۹ دی امسال تجمع های باشکوه در تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج مرکز استان شکل گیرد و متولیان امر نیز برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: دشمنان مدام در حال برنامه ریزی برای طراحی انواع توطئه ها علیه ایران اسلامی با هدف ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: لازمه مقابله هر چه بهتر با توطئه های متعدد دشمنان داشتن بصیرت کافی خواهد بود.

وی افزود: بصیرت افزایی و افزایش قدرت تحلیل مردم سبب خنثی شدن انواع توطئه های شوم دشمنان علیه ایران اسلامی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در استان به مناسبت ۹ دی امسال شامل برپایی نمایشگاه های عکس و نقاشی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ۶ دی ماه در شهرهای مختلف، همایش های بصیرت افزایی و کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صداوسیما و تولید محتوا و انتشار آنها از طریق فضای مجازی است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: پنج کمیته در کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر برنامه های ۹ دی امسال تشکیل و فعال شده است.

وی ابراز داشت: این کمیته ها شامل ارتباطات و اطلاع رسانی با مسؤولیت صداوسیما، دانشجویی با مسؤولیت بسیج دانشجویی، تشکل های مردمی با مسؤولیت سپاه فتح، فضای مجازی با مسؤولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراسم با مسؤولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت الاسلام خاضع گفت: آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی امسال ساعت ۱۰ صبح این روز و به صورت تجمع در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و سخنران آن نیز آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی