صادرات حوزه مهارت فنی‌ و حرفه‌ای ضروری است


صادرات حوزه مهارت فنی‌ و حرفه‌ای ضروری است

کرمان- ایرنا - رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: صادرات حوزه مهارت فنی و حرفه‌ای علاوه بر تامین نیروی کار داخلی یک ضرورت است.

علی اوسط‌ هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید بخش‌های مختلف کارگاه‌های مرکز ۲ فنی‌حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به بازار فروش درودگری(نجاری) گفت: تقاضای برجسته و شاخص در بازار چوب باید بررسی شود.
وی با بیان اینکه شناخت باید براساس هدایت شغل و تقاضا باشد تصریح کرد: باید تقاضای بازار براساس کارکردها شناسایی و به کارآموزان آموزش داده شود.
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های مهارت‌افزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی در مراکز فنی و حرفه‌ای باید به سمت و سوی تخصص‌ها هدایت و ارزیابی شود.
اوسط‌هاشمی تصریح کرد: صادرات حوزه مهارت فنی و حرفه‌ای علاوه بر تامین نیروی کار داخلی یک ضرورت است.
آموزش ۶هزار و ۴۰۷ نفر در مرکز شماره ۲ فنی و حرفه ای کرمان
رئیس مرکز شماره ۲ فنی و حرفه‌ای کرمان در حاشیه این بازدید در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز دارای ۱۰ کارگاه مهارت‌آموزی است.
اسماعیل میرکمانداری با بیان اینکه ۶هزار و ۴۰۷ نفر طی هشت ماهه امسال در این مرکز آموزش دیده اند گفت: ۲۵۲ استاندارد در زمینه درودگری(نجاری) آموزش‌ها ارائه می‌شود.
وی با اشاره به کارگاه جوشکاری برق مرکز شماره ۲ فنی‌و حرفه‌ای شهر کرمان تصریح کرد: در هر دوره ۲۸۸ساعت آموزش e۳ برای ۱۵ نفر ارائه می شود.
وی با اشاره کارگاه طراحی نماهای شهر در این مرکز گفت: بازیافت زیر شاخه هنر محیطی در این کارگاه است.
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای از کارگاه درودگری (نجاری) و جوشکاری برق و طراحی نماهای شهری مرکز شماره ۲ فنی‌و حرفه‌ای کرمان بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر