سرمربى پیشین تیم ملى: اگر بازیکن نمی دهند، تیم امید را اعزام نکنید


حشمت مهاجرانی می گوید حاضر است به صورت داوطلب با تک تک باشگاه های لیگ برتری تماس برقرار کند و از آنها بخواهد تا بازیکنان تیم امید را به حمید استیلی بدهند. نوشته سرمربى پیشین تیم ملى: اگر بازیکن نمی دهند، تیم امید را اعزام نکنید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربى پیشین تیم ملى: اگر بازیکن نمی دهند، تیم امید را اعزام نکنید

حشمت مهاجرانى : حاضرم خودم با تک تک مربیان تماس بگیرم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰
سرمربى پیشین تیم ملى: اگر بازیکن نمی دهند، تیم امید را اعزام نکنید

حشمت مهاجرانی می گوید حاضر است به صورت داوطلب با تک تک باشگاه های لیگ برتری تماس برقرار کند و از آنها بخواهد تا بازیکنان تیم امید را به حمید استیلی بدهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در همین زمینه حشمت مهاجرانى که سابقه حضور در رقابت های المپیک را نزدیک به ۵ دهه پیش دارد، در گفتگو با فارس ضمن تاکید بر این نکته که حمایت ها باید واقعی باشد، حرف هایش را اینگونه آغاز کرد:

در روزهاى گذشته اخبارى در خصوص برنامه ها و اردوهاى تیم امید شنیدم که قرار است به هر شکل از این تیم حمایت شود. این حمایت ها بسیار خوب است ولى کافى نیست. به اعتقاد من اینجا نقش باشگاه‌ها پررنگ و تعیین کننده است. باید دید در چنین مقاطعى غیرت و عرق ملى خودشان را چطور ثابت مى کنند.

سرمربى اسبق تیم ملى ایران افزود:

صعود به المپیک شاخصه هاى خاص خودش را دارد. من به کادر این تیم امید زیادى دارم. مجموعه اى که با حضور حمید استیلى، شاهرودى ، پیروانى و امامى فر شکل گرفته هم یک کادر جوان و کامل است و هم با اخلاق و حرفه‌اى. به این کادر اعتقاد دارم و باور دارم چنین جمعى پیش از این شکل نگرفته بود. همچنین مى دانم فدراسیون هم از این تیم حمایت کرده است. سال گذشته همین بچه ها به بازى هاى آسیایى رفتند و چندین اعزام و بازى هاى تدارکاتى خوب داشتند. با این وجود در حال حاضر مساله مهم شکل گرفتن تیم در اردوى آخر است.

حشمت مهاجرانى ادامه داد:

تا جایى که مى دانم همه کشورهاى عربى منطقه وارد اردو شده اند. قطر، امارات، عربستان حتى سوریه و عراق هم تمرینات خودشان را آغاز کرده اند. اگر قرار است تمرینات تیم ما هم آغاز شود باشگاه‌ها باید همکارى کنند. در این مقطع که کمتر از یک ماه فرصت داریم اگر بازیکنان خودشان را در اختیار تیم المپیک قرار نمى دهند بهتر است اصلا تیم را اعزام نکنیم چون واقعا سودى ندارد. اگر از منافع ملى و عرق و غیرت وطنى حرف مى زنیم الان وقت اثبات این مسئله است. باشگاه‌ها در یک یا ۲ بازى خودشان بپذیرند این چند بازیکن را به هر دلیلى در اختیار ندارند. در همه جاى دنیا اولویت تیم ملى است. همین بازیکنان از تیم هاى ملى جوانان و امید شناسایى شدند که امروز در باشگاه‌هاى ما بازى مى‌کنند.

حشمت مهاجرانى تاکید کرد:

مى دانم حمید استیلى ارتباط خوبى با همکاران خودش در باشگاه‌ها دارد اما من شخصا آمادگى هرگونه کمک و همراهى با این تیم را دارم و حاضرم خودم با تک تک مربیان لیگ تماس بگیرم و از آنها درخواست کنم در همین دو هفته پایانى یاور و حامى تیم المپیک کشورمان باشند و اجازه بدهند تمرینات و اردوهاى پایانى این تیم در فرصت کوتاه باقی‌مانده با حضور تمامى بازیکنان برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید