نمایشگاه نقاشی و طراحی عجب‌شیر گشایش یافت


نمایشگاه نقاشی و طراحی عجب‌شیر گشایش یافت

مراغه - ایرنا - پنجمین نمایشگاه نقاشی با موضوع نماز، نیایش، حجاب و عفاف و نمایشگاه «کاریکاتور اعتیاد» در عجب‌شیر گشایش یافت.

رییس فرهنگ و ارشاد عجب شیر روز چهارشنبه در مراسم بازگشایی این نمایشگاه گفت: هدف از این نمایشگاه توسعه و ترویج فرهنگ نماز، نیایش، حجاب و عفاف است و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت انجمن هنرهای تجسمی و همکاری کتابخانه عمومی عجب شیر از امروز به مدت یک هفته در محل کتابخانه عمومی دایر است.

فرهاد جبارپورگفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۵ اثر نقاشی و طراحی با موضوع نماز و ایثار و شهادت در معرض دید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه «کاریکاتور اعتیاد» در عجب شیر خبرداد و افزود: این نمایشگاه با هدف تبیین پیام ها و هشدارهای اثرگذار در ارتباط با اعتیاد و آسیب های اجتماعی ناشی برپا شده است.

جبارپور ادامه داد: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی عجب شیر از امروز به مدت یک هفته در محل دبیرستان شبانه روزی دخترانه دایر است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد عجب شیر افزود: در این نمایشگاه ٣٥ اثر کاریکاتور با موضوع اعتیاد در معرض دید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در