فراخوان استخدام نویسنده دورکار در گیم شات


فراخوان استخدام نویسنده دورکار در گیم شات

گیم شات جهت تکمیل تیم تحریریه خود از علاقمندان به نویسندگی اخبار و مقالات در دو حوزه گیم و سینما به صورت دورکاری دعوت به همکاری می‌کند. جهت اطلاع از شرایط استخدام نویسنده در گیم شات در ادامه با ما همراه باشید. امروزه دنیای بازی‌های ویدیویی و سینما به دو حوزه جذاب و پرمخاطب میان مردم تبدیل شده و بسیاری از ما در زندگی روزمره خود حداقل با یکی از این...

گیم شات جهت تکمیل تیم تحریریه خود از علاقمندان به نویسندگی اخبار و مقالات در دو حوزه گیم و سینما به صورت دورکاری دعوت به همکاری می‌کند. جهت اطلاع از شرایط استخدام نویسنده در گیم شات در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه دنیای بازی‌های ویدیویی و سینما به دو حوزه جذاب و پرمخاطب میان مردم تبدیل شده و بسیاری از ما در زندگی روزمره خود حداقل با یکی از این دو حوزه سروکار داریم.

گیم‌شات محفل همکاری زبده‌ترین دوست‌داران دو حوزه بازی و سینمای ایران است و هم‌اکنون قصد دارد برای گسترش فعالیت‌های خود، اقدام به جذب نیرو کند؛ پس اگر می‌خواهید در یکی از بهترین‌ محیط‌های کاری فعالیت کنید و از مزایای ویژه‌ای برخوردار شوید، فرصت را از دست ندهید! چراکه گیم‌شات استخدام می‌کند.

اگر علاقمند به فعالیت در گیم شات هستید بهتر است ابتدا شرایط زیر را مطالعه کرده و در صورتی که احساس می‌کنید واجد شرایط هستید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

شرایط استخدام نویسنده در گیم شات:

توانایی نویسندگی و ترجمه متون انگلیسی با متن صریح و روان آشنایی با قواعد نگارشی زبان فارسی دانش و پیش‌زمینه کافی در دو حوزه گیم و سینما تسلط به نگارش مطلب در سیستم مدیریت محتوی وردپرس و آشنایی با مباحث سئو سابقه فعالیت در رسانه‌های مشابه و یا ارائه نمونه کار با کیفیت داشتن روحیه کار تیمی، مسئولیت‌پذیری، پشتکار و وفاداری به تیم داشتن روزانه حداقل 2 ساعت زمان آزاد برای نگارش مطلب در سایت

لازم به ذکر است که استخدام نویسنده در گیم شات به صورت کار نیمه‌وقت یا تمام وقت و در قالب دورکاری امکان پذیر است. حقوق و دستمزد نویسندگان نیز به صورت حق التحریری و ماهیانه پرداخت خواهد شد.

در صورتی که فکر می کنید شرایط همکاری با گیم شات را دارا هستید، لطفا فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال کنید. به تمام درخواست‌های ارسالی پس از بررسی پاسخ داده خواهد؛ لطفا از ارسال فرم همکاری تکراری خودداری فرمایید و منتظر دریافت ایمیل از سوی ما باشید.

نام و نام خانوادگی

شماره تماس

آدرس ایمیل

شغل فعلی و میزان ساعات آزاد در روز

سابقه وبلاگ نویسی در حوزه گیم و سینما (با ذکر لینک)

علاقمند به فعالیت در کدام بخش سایت هستید؟
تحلیل، بررسی و مقاله نویسیخبرنگاری (ترجمه)

چکیده ای در مورد فعالیت ها ، سوابق ، میزان آشنایی با نرم افزارها و سیستم های کامپیوتری، میزان آشنایی با سیستم مدیریت محتوی وردپرس و مباحث سئو

فراخوان استخدام نویسنده دورکار در گیم شاتفراخوان استخدام نویسنده دورکار در گیم شات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج