درمانگاه شهدای مدافع حرم سپاه در شهر سیلزده پلدختر بازسازی شد


درمانگاه شهدای مدافع حرم سپاه در شهر سیلزده پلدختر بازسازی شد

خرم آباد – ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: درمانگاه شهدای مدافع حرم سپاه پلدخترکه در سیل فروردین ماه سالجاری دچار آسیب شده بود بازسازی و افتتاح شد.

سردارمرتضی کشکولی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: برای بازسازی و تجهیز درمانگاه شهدای مدافع حرم با کمک گروه‌های جهادی و خیران در مجموع مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: گروه‌های جهادی شهدای مدافع حرم با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان این درمانگاه را بازسازی و بسیج اصناف استان اصفهان نیز آن را با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز کرده است.

سردارکشکولی یادآور شد: این درمانگاه که پیش از این یک مرکز ساده و عادی با خدمات اولیه و ابتدایی بود اکنون به همت نیروهای جهادی ،خیران و سپاه قدس توسعه پیدا کرده است.

وی هدف از بازسازی این مرکز را ارائه خدمات درمانی به مردم، رزمندگان و بسیجیان دانست و افزود: این درمانگاه به مراکز و امکاناتی از جمله پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، روانشناسی، اورژانس، اپتومتری و تزریقات مجهز شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: خدمات آزمایشگاهی نیز در آینده به تجهیزات این مرکز اضافه و در صورت امکان به منظور تفکیک زنان و مردان خدمات آن در ۲شیفت ارایه داده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس