13 نفر داوطلب نمایندگی خراسان شمالی در مجلس خبرگان شدند


13 نفر داوطلب نمایندگی خراسان شمالی در مجلس خبرگان شدند

بجنورد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: در پایان ششمین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام، شمار داوطلبان نمایندگی این استان در اولین میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به 13نفر رسید.

ولی الله حیاتی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار داوطلبان خبرگان رهبری در این استان تا آخر وقت دیروز به ۷ نفر رسیده بود که امروز نیز ۶ نفر دیگر به این تعداد افزوده شد.

وی افزود: نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری که از صبح جمعه آغاز شده است تا ۲۱ آذرماه ادامه دارد که داوطلبان این مجلس از ۸ صبح تا ۱۸ عصر می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از استان خراسان شمالی می توانند با مراجعه به فرمانداری بجنورد، مرکز این استان و یا ستاد انتخابات کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده استان خراسان شمالی در چهار دوره مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت سال ۹۷ دعوت حق را لبیک گفت که جایگزین وی در این مجلس در انتخابات دوم اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد.

در نام‌نویسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۴۰ نفر در حوزه‌های انتخابیه این استان ثبت‌نام کرده‌ بودند.

همچنین در حوزه انتخابیه مشترک قوچان و فاروج نیز ۳۷ نفر نام‌نویسی کرده اند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا