حمایت از فعالیت های پژوهشی موجب رونق تولید ملی می شود


حمایت از فعالیت های پژوهشی موجب رونق تولید ملی می شود

استاندار گیلان با بیان اینکه حمایت از فعالیت های پژوهشی موجب رونق تولید ملی می شود، گفت: مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه، کاربردی کردن ایده ها و خلاقیت های جوانان و نخبگان است‌.

ارسلان زارع عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه فعالیت های فناورانه و پژوهشی گیلان در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از فعالیت های پژوهشگران و نخبگان جوان گیلان، اظهار کرد: ارتقا و گسترش فعالیت های پژوهشی در رونق و توسعه استان موثر است.

استاندار گیلان افزود: در این نمایشگاه نمونه های پژوهشی بسیار خوبی را توسط دانش آموزان دیدیم که بیانگر توانمندی آنان در عرصه علمی، آموزشی و پژوهشی است.

زارع، توجه به دستاوردهای پژوهشی نوجوانان و جوانان را زمینه پیشرفت و توسعه عنوان و تصریح کرد: مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه، کاربردی کردن ایده ها و خلاقیت های جوانان و نخبگان است و فرصتی را برای تحقق اهداف آنان و همچنین صنعتی کردن پژوهش ها فراهم می کند.

زارع با بیان اینکه در جهت توسعه، تجاری‌سازی و عملیاتی کردن فعالیت‌ و طرح‌های پژوهشی باید از محققان و پژوهشگران حمایت کرد، گفت: تحقیق و پژوهش نقش موثری در تولید سهم ناخالص ملی دارد و خوشبختانه با دستاوردهایی که در زمینه فناوری اطلاعات طی سال های اخیر کسب شده، بیانگر پیشرفت و گسترش مرزهای علمی است.

وی بیان کرد: امیدواریم با پیشرفت در عرصه علم و فناوری تا افق ۱۴۰۴ بتوانیم در بازارهای جهانی نقش موثری ایفا کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین 1403