92 سمن در حوزه ورزش و جوانان در استان اردبیل فعال هستند


92 سمن در حوزه ورزش و جوانان در استان اردبیل فعال هستند

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعالیت 92 سازمان مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان خبر داد.

محمد رضا برادران روز چهارشنبه در آئین اعطای اعتبار نامه سه سازمان مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد باید با اجرای برنامه های مفید و اثر گذار در راستای اهداف اداره کل و کمک به جامعه گام بردارند.

وی با بیان اینکه امسال مجوز فعالیت ۱۸ سمن در استان اردبیل اعطا شده است، افزود: سازمان های مردم نهاد (سمن ها) از ظرفیت های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی جوانان ایرانی برخوردار هستند.

وی جوانان را موتور محرکه و بدنه پویای جامعه خواند و اظهار داشت: برای همین در کشورهای پیشرفته به استفاده از این نسل در کارها اهمیت می دهند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد در گره‌گشایی از مشکلات و رسیدگی به مسائل جامعه همکاری موثری داشته و گام‌های بزرگی را برداشته‌اند.

برادران با تقدیر از تلاش های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان در امر کاهش آسیب های اجتماعی گفت: تجربه نشان می دهد که هر جا جوانان و مردم وارد صحنه های مختلف شده اند آسیب های اجتماعی کاهش و میزان مشارکت افزایش یافته است.

سازمانهای مردم نهاد یا سمن (NGO) تشکلهای غیرانتفاعی غیر دولتی هستند که در حوزه های مختلف اجتماعی فعالیت می کنند.

در این آئین مجوز فعالیت سه سازمان مردم نهاد فرهنگ یاران سبلان ، پویندگان طبیعت نو و نو اندیشان آرتا اعطا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق