جام فوتبال کودکان آینده‌ساز شهر تهران آغاز شد


جام فوتبال کودکان آینده‌ساز شهر تهران آغاز شد

تهران- ایرنا- جام کودکان آینده ساز(کودکان کار) پسران شهر تهران با حضور شهردار منطقه 12 و سرپرست سازمان ورزش آغاز شد.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا، افتتاحیه نخستین دوره کودکان آینده ساز با رویارویی تیم های "کودکان آینده ساز منطقه ۱۲" و "بلندهمتان کوتاه قامت در سالن هرندی منطقه ۱۲ برگزار که دو تیم به نتیجه یک بر یک رسیدند.

این مسابقات با شرکت ۲۲ تیم و به میزبانی منطقه ۱۲ در ورزشگاه هرندی ادامه خواهد یافت که هدف از برگزاری این رویداد ورزشی کشف استعدادها و حضور آکادمی تیم های لیگ برتری از جمله استقلال، پرسپولیس، راه آهن، پیکان و سایپا است.

این مسابقات با حضور افشین حبیب زاده عضو شورا اسلامی شهر تهران، علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲، مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری، بهنام ابوالقاسم پور و مهدی امیر آبادی بازیکنان اسبق سرخ آبی پایتخت آغاز شد.

شهردار منطقه ۱۲ تهران اظهار امیدواری کرد:‌ این مسابقات بهانه ای برای ایجاد امید در کودکان کار باشد و در کنار آن از استعدادهای برتر برای تیم های پایه بهره بگیریم.
سعادتی گفت: مسابقات کودکان کار از امروز به مدت یک ماه به میزبانی این منطقه ادامه خواهد یافت.

همچنین افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه در شورای پنجم نگاه خوب به فعالیت اجتماعی و ورزشی شده است این گونه اقدامات برای دختران آینده ساز مورد توجه قرار گیرد تا نخبگان ورزشی از میان این افراد شناسایی شوند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: شعار شهرداری تهران (شهری برای همه) است و در صدد هستیم تا این شعار را در امر ورزش عملیاتی کرده و به صورت همگانی در جامعه گسترش دهیم.

حیدر سلیمانی معاون سازمان ورزش شهرداری هم گفت:‌ در این رویداد ورزشی هر محله یک تیم به مسابقات اعزام کرده است.

وی افزود: این رقابت ها به میزبانی منطقه ۱۲ و ۵ تهران برگزار می شود و کودکان رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال شرکت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش