مژده به گیمرها: بازی Resident Evil 3 Remake به طور رسمی معرفی شد+تریلر


مژده به گیمرها: بازی Resident Evil 3 Remake به طور رسمی معرفی شد+تریلر

شرکت Capcom که برای ساخت نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 به جوایز بسیاری دست یافته و فروش بالایی را تجربه کرده است، به سراغ ساخت Resident Evil 3 Remake رفته و پس از شایعات فراوان، این بازی به شکل رسمی در مراسم State of Play شرکت سونی معرفی شد. در ادامه برای معرفی این بازی و مشاهده تریلر هیجان انگیز آن با ما همراه باشید.

شرکت Capcom که برای ساخت نسخه بازسازی رزیدنت اویل ۲ به جوایز بسیاری دست یافته و فروش بالایی را تجربه کرده است، به سراغ ساخت Resident Evil 3 Remake رفته و پس از شایعات فراوان، این بازی به شکل رسمی در مراسم State of Play شرکت سونی معرفی شد. در ادامه برای معرفی این بازی و مشاهده تریلر هیجان انگیز آن با ما همراه باشید.

نسخه بازسازی شده از بازی Resident Evil 3 بر خلاف گونه‌های پیشین و بازی‌های ریمستر کنونی، دارای تغییرات نسبتاً زیادی است که از تریلر آن می‌توان متوجه این تغییرات شد. نکته جالب توجه، زمان انتشار عمومی این بازی است. رزیدنت اویل 3 در فروردین ماه سال 99 برای گیمرهای مشتاق در دسترس خواهد بود. تصاویر کاراکترهای بازی دستخوش تغییرات بسیاری شده اما اصالت آنها به مانند گذشته دست نخورده باقی مانده است.

Resident Evil 3 در 3 آوریل سال 2020، یعنی در 15 فروردین ماه 99 وارد بازار خواهد شد. این بازی بر اساس موتور بازی سازی RE Engine طرحی شده و به مانند گذشته، شخصیت اصلی داستان « جیل ولنتاین» است. جیل به دنبال فرار از شهر راکون سیتی است؛ این شهر به ویروس تی آلوده شده و زامبی‌ها در همه جای شهر پراکنده شده‌اند. در این میان هیولای وحشتناک و اعصاب خورد کن نمسیس نیز همچنان به دنبال شکار شما و باقی مانده نیروهای امنیتی است.

مژده به گیمرها: بازی Resident Evil 3 Remake به طور رسمی معرفی شد+تریلر

شرکت Capcom یک بخش آنلاین چند نفره را به این بازی تزریق کرده است که با نام Resident Evil: Resistance شناخته شده و اگر حوصله بازی بخش داستانی را ندارید، می‌توانید قسمت Resident Evil: Resistance را به صورت جداگانه تهیه کنید. این بازی برای سکوهای پلی استیشن 4، کنسول‌های ایکس باکس وان و وان ایکس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. نسخه کلکسیونی و خاص آن با یک مجسمه جیل ولنتاین نیز با قیمت 180 دلار معرفی شده است.

با توجه به تریلر و تصاویر رسمی منتشر شده، به نظر می‌رسد که محیط‌های گرافیکی به شدت تغییر یافته است؛ نقشه و DLCهای بازی کپی نسخه اولیه‌ای است که در 10 سال پیش معرفی شده بود. در ادامه می‌توانید شاهد تریلر هیجان انگیز بازی Resident Evil 3 Remake باشید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط