واتساپ روی میلیون ها گوشی غیرفعال می شود


رسانه کلیک – واتساپ روی میلیون ها گوشی از فوریه 2020 غیرفعال می شود. این پیام رسان در آینده نزدیک پشتیبانی از گوشی های قدیمی را متوقف می کند. واتس آپ در آینده نزدیک پشتیبانی از گوشی های هوشمند قدیمی را متوقف خواهد کرد. این پیام رسان اعلام کرده به علت مشکلات امنیتی، چنین اقدامی […] نوشته واتساپ روی میلیون ها گوشی غیرفعال می شود اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – واتساپ روی میلیون ها گوشی از فوریه 2020 غیرفعال می شود. این پیام رسان در آینده نزدیک پشتیبانی از گوشی های قدیمی را متوقف می کند.

واتس آپ در آینده نزدیک پشتیبانی از گوشی های هوشمند قدیمی را متوقف خواهد کرد. این پیام رسان اعلام کرده به علت مشکلات امنیتی، چنین اقدامی را انجام می دهد. در همین راستا، واتساپ میلیون گوشی اندرویدی، آیفون و ویندوزفون از 1 فوریه 2020 غیرفعال می شود.

واتساپ کدام گوشی ها متوقف می شود؟

واتساپ روی میلیون ها گوشی غیرفعال می شود

واتساپ روی میلیون ها گوشی غیرفعال می شود

این پیام رسان اعلام کرده از آیفون های مجهز به سیستم عامل iOS 8 و نسخه های قدیمی تر پشتیبانی نخواهد کرد. با توجه به این موضوع، صاحبان آیفون 6 و مدل های جدیدتر این گوشی هوشمند، نگرانی بابت غیرفعال شدن برنامه واتساپ خود نخواهند داشت. واتساپ کاربران را به استفاده از جدیدترین نسخه iOS ترغیب کرده است.

گوشی های اندرویدی که به نسخه 2.3.3 و یا قدیمی تر این سیستم عامل موبایل گوگل مجهز باشند، دیگر نمی توانند از برنامه واتساپ استفاده کنند. در حقیقت اگر در این محصولات خواهان ساخت حساب جدید و یا تایید حساب قدیمی خود باشید، واتس آپ آن را بلاک می کند. سیستم عامل اندروید نان زنجبیلی سال 2010 عرضه شده؛ بنابراین افراد بسیار کمی از آن استفاده می کنند.

گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوزفون 8.1 و یا نسخه های جدیدتر آن، همچنان می توانند از واتساپ استفاده کنند. واتساپ اعلام کرده برای استفاده کامل از این پیام رسان، محصول شما باید به یکی از چندین سیستم عامل زیر مجهز باشد:

اندروید 4.0.3 و نسخه های جدیدترآی او اس 9 و نسخه های جدیدتربرخی گوشی های مجهز به KaiOS 2.5.1 شامل JioPhone و JioPhone 2

در خبری دیگر، چند روز پیش فیسبوک در یک دادگاه شکست خورد و با توجه به این موضوع، احتمال مسدود شدن واتساپ و اینستاگرام وجود دارد (واتساپ و اینستاگرام در آینده نزدیک مسدود می شوند؟).

Source: independent

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید