باشگاه لیورپول اوانیلسون پدیده 20 ساله فلومیننزه و آقای گل لیگ زیر 20 سال برزیل را زیر نظر دارد


باشگاه لیورپول اوانیلسون پدیده 20 ساله فلومیننزه و آقای گل لیگ زیر 20 سال برزیل را زیر نظر دارد

فرانسیسکو اوانیسلسون ده لیما باربوسا، مهاجم 20 ساله تیم فلومیننزه و آقای گل لیگ زیر 20 سال برزیل...

طرفداری- اوانیلسون مهاجم 20 ساله برزیلی تیم فلومیننزه است که در قابلیت بازی در پست هافبک را هم دارد و هم در این فصل و هم در فصل قبل مورد توجه باشگاه لیورپول بوده است.

به نوشته میرور، اوانیلسون مهاجم جوان برزیلی درباره آینده خود صحبت کرده است، این بازیکن مدت ها توسط استعداد یاب های باشگاه لیورپول زیر نظر گرفته شده است و باشگاه لیورپول با نمایندگان این بازیکن درباره شرایط انتقال تماس هایی داشته اند و از پیشرفت او در فلومیننزه آگاه هستند، هرچند هنوز به طور رسمی پیشنهادی ارائه نکرده اند.

اوانیسلون موفق شد در دیدار برابر کورینتیانس در لیگ برزیل اولین گل های رسمی خود را در رده بزرگسالان به ثمر برساند و در مقابل این تیم بریس کرد، قرارداد وی در ماه فوریه به اتمام می‌رسد و گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه دیگر قصد ماندن در فلومیننزه را ندارد. پس از بازی با کورنتیانس، اوانیلسون درباره لینک شدنش به لیورپول صحبت کرده بود:

باید با هیئت مدیره فلومیننزه صحبت کنم تا بهترین وضعیت برای من رقم بخورد، مدت هاست که در حال مذاکره هستیم و باید ببینیم چه چیزی بهتر است. منتظر هستم ببینم چه خواهد شد، من چیزی نمی دانم، این باشگاه است که درهارا به روی من باز خواهد کرد، من خوشحالم و واقعا می‌خواهم بمانم.

اوانیلسون فصل گذشته بهترین گلزن لیگ زیر 20 سال برزیل بود و در تیم سامورین در لیگ اسلواکی هم به صورت قرضی حضور کوتاهی داشت که در 6 بازی برای این تیم 3 گل زد. باشگاه فلومیننزه می‌تواند او را حداقل با رقم 4 میلیون پوند بفروشد تا اینکه قراردادش به اتمام برسد و به صورت رایگان او را از دست بدهد که البته حتی همان رقم 4 میلیون پوند هم برای باشگاه فلومیننزه رقم قابل توجهی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس