نخبه‌پروری، رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است


نخبه‌پروری، رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است

یزد- ایرنا- دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: نخبه‌پروری، تقویت بنیان دینی، ترویج ارزش‌های انقلابی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین دانش‌آموزان در مدارس جزو رسالت‌های اصلی این تشکل است.

حسین تاریخی روز چهارشنبه در جمع دانش‌آموزان مدرسه دخترانه نمونه حضرت فاطمه‌الزهرا (س) یزد افزود: ایجاد زمینه برای تعالی ظرفیت‌های مختلف نسل جوان بر اساس آموزه‌های دینی و معرفتی محور فعالیت این تشکل است.

وی ادامه داد: توسل و تمسک به دین و معارف الهی و حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های والای نظام به خصوص منویات مقام معظم رهبری همواره نقشه راه اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس است.

این مسوول اظهار داشت: تقویت بنیان‌های دینی دانش‌آموزان توسط این تشکل با همکاری مربیان و معلمان در مدارس نقش مهمی در خنثی کردن تهدید نرم دشمنان انقلاب‌اسلامی دارد.

تاریخی تاکید کرد: برگزاری برنامه‌های بصیرتی و معرفتی در بین دانش‌آموزان با همکاری و حضور آنها و توجه به توصیه‌های رهبری فرزانه در گام دوم انقلاب باید محور فعالیت جدی مسوولان قرار گیرد .

وی به نقش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در چهار دهه گذشته در کشور اشاره کرد و بر ادامه دادن راه ولایت‌فقیه و حضور نسل جوان در عرصه دفاع از نظام تاکید کرد.

اتحادیه انجمن‌های‌اسلامی‌ دانش‌آموزان از جمله مجموعه های فرهنگی دانش‌آموزی است که پس از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...