بیش از 16 هزار استعلام انتخابات را پاسخ داده ایم


بیش از 16 هزار استعلام انتخابات را پاسخ داده ایم

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 16 هزار استعلام انتخابات 98 استان را پاسخ داده ایم.

"حسن نگین تاجی" امروز 20 آذرماه در بازدید از مرکز استعلامات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان و در جمع اعضای ستاد استعلامات بر حساسیت رئیس قوه قضائیه مبنی بر انجام انتخابات صحیح و سالم و پرشور تأکید کردند.

وی از تلاش‌های شبانه روزی ستاد استعلام انتخابات استان تحت نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکر کرده و در اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: چشم امید مردم به برگزاری انتخابات سالم و قابل اعتماد است و در منظر جهانی و بین المللی نقطه عطفی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با ایجاد زیرساخت ها و امکانات مناسب و با حضور 20 نفر از همکاران مجرب و توانمند قضایی و اداری دادسرای مرکز استان، این ستاد شبانه‌روزی امور مربوط به استعلامات را پاسخ می دهد.

نگین تاجی با بیان اینکه این ستاد، استعلام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با حساسیت، سرعت و دقت کامل انجام می شود، تصریح کرد: تاکنون بیش از 16 هزار استعلام در این ستاد ‌انجام گرفته است.

وی ضمن تاکید بر پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی خواستار اعمال نظارت لازم و برخورد صریح، قاطع و خارج از نوبت به پرونده های احتمالی جرائم انتخاباتی شدند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انتخابات در سطح کشور به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال و هیجان زیاد همراه است، عنوان کرد: به منظور پیشگیری از هرگونه جرم انتخاباتی، نشست دادستان های عمومی و انقلاب حوزه های قضایی استان بزودی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، پس از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی که بخشی از امور استعلام نامزدهای انتخابات در قوه قضائیه انجام می شود، دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی بازدید کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»