افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان اصفهان


افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: حدود 33 تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون کشف‌شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود 30 درصد افزایش داشته است.

سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه سفر به شهرستان اردستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، مقابله با سوداگران مرگ است و حدود ۳۳ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون کشف‌شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون دستگیری سوداگران ۹ درصد افزایش داشته و از آخرین باندی که به‌تازگی در استان دستگیرشده، بالغ‌بر ۸۰۰ کیلو مواد مخدر کشف‌ شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در این بخش در سطح استانی بسیار پرتحرک بوده و البته نقش خانواده‌ها در پیشگیری این موضوعات بسیار مؤثر است.

معصوم بیگی با بیان اینکه طی دو سه سال اخیر چند تن از همکاران نیروی انتظامی در راه مبارزه با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: این موضوع بیانگر این است که نیروی انتظامی در بحث مبارزه با قاچاقچیان به‌طور جد وارد عمل شده است.

وی با اشاره به کشفیات پلیس در بخش قاچاق کالا، گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نام‌گذاری کرده‌اند، یکی از اهداف ما مبارزه با قاچاق کالا است. نیروی انتظامی از ابتدای سال بالغ‌ بر ۱۱۰ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق داشته و با باندهای متعددی برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفه افزود: در موضوع دستگیری سارقین، حدود ۳۷۰ میلیارد تومان اموال مسروقه کشف‌شده که آمار افزایش ۲۰ درصدی سارقین را در این بخش نشان می‌دهد و اگر مردم در این بخش توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند، از معضلات بسیاری جلوگیری خواهد شد.

معصوم بیگی، به اغتشاشات اخیر در استان اصفهان نیز اشاره و اظهار کرد: بعد از پیام مقام معظم رهبری، مردم استان اصفهان راه خود را از اغتشاش‌گران و آن‌هایی که اموال عمومی را آتش می‌زدند، جدا کردند و نیروی انتظامی نیز با قوت با آن‌ها برخورد کرد. امروز نیروی انتظامی در اوج آمادگی قرار دارد تا علاوه بر امنیت از جان و مال مردم، از اموال عمومی نیز محافظت کند.

وی یادآور شد: در فتنه گذشته نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در کنار مردم بودند و به وظایفشان عمل کردند و امیدوارم با هوشیاری مردم و همچنین آمادگی نیروهای امنیتی، دیگر شاهد این‌گونه موارد نباشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا