کمک کنیم به ادامه زندگی یک جوان بیمار


رکنا:جوان 25 ساله ساکن روستایی در شمال غرب کشور چند سال قبل بدلیل برق گرفتگی شدید از ناحیه هر دو دست دچار معلولیت و قطع عضو شد.

به گزارش رکنا و به نقل از روبط عمومی موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران ؛ این پسر جوان دارای خانواده ای پر جمعیت بوده که علاوه بر پدر و مادر پیر و مریض و ناتوان، باید از خواهر و برادر معلول خود نگهداری و تنها مایحتاج آنان را رفع و رجوع کند که متاسفانه بدلیل قطع دستانش نه تنها قادر به کار کردن نیست بلکه باید هزینه درمان و جراحی دستان خود را نیز مهیا کند و نیازمند کمک و یاری است.

عدم وجود هر دو دست این جوان مشکلات زیادی را برایش به وجود آورده است.

پزشک معالج او در تهران گفته با عمل جراحی می شود که ضایعات دست ایشان را کمی درست کرد و نهایتاً برای او دست مصنوعی (پروتز) تهیه کرد.

زندگی این جوان معلول خیلی به سختی می گذرد که با کمک همسایه ها و سازمان های اجتماعی مقداری از آن تامین و برای سایر هزینه ها و نیازها با مشکل بزرگی مواجه است.

حال موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران در نظر دارد با کمک و یاری پروردگار متعال و مردم نوعدوست و گرامی مبلغ 10 میلیون تومان تهیه و در اختیار این پسر جوان قرار دهد تا قسمتی از هزینه های عمل جراحی او را تامین کند.

لذا از عموم هموطنان عزیز، خیرین ونیکوکاران گرامی درخواست می شود جهت کمک به درمان این جوان بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند.

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی