نوکیا C1 از سوی HMD Global معرفی شد


رسانه کلیک – شرکت HMD Global از یک گوشی ارزان قیمت جدید رونمایی کرد. نوکیا C1 به صفحه نمایش 5.45 اینچی و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. در گذشته گوشی های سری C نوکیا طرفداران زیادی در بازار داشتند. حال شرکت HMD Global تصمیم گرفته این محصولات را دوباره وارد بازار کند. امروز […] نوشته نوکیا C1 از سوی HMD Global معرفی شد اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – شرکت HMD Global از یک گوشی ارزان قیمت جدید رونمایی کرد. نوکیا C1 به صفحه نمایش 5.45 اینچی و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در گذشته گوشی های سری C نوکیا طرفداران زیادی در بازار داشتند. حال شرکت HMD Global تصمیم گرفته این محصولات را دوباره وارد بازار کند. امروز این شرکت گوشی نوکیا C1 را در کشور کنیا معرفی کرد. این دستگاه که قیمت پایینی دارد، برای کشورهای آفریقای، آسیا و خاورمیانه توسعه یافته است. طراحی این محصول شباهت زیادی به نوکیا 1 پلاس دارد.

این گوشی هوشمند در کنار دوربین سلفی خود از فلاش LED بهره می برد. محصول جدید نوکیا به یک صفحه نمایش 5.45 اینچی IPS با رزولوشن +FWVGA مجهز شده که تفاوتی با نمایشگر نوکیا 1 پلاس ندارد. در مشخصات این دستگاه به شیشه مقاوم صفحه نمایش اشاره شده است. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.4 به همراه فلاش LED به چشم می خورد.

نوکیا C1 از سوی HMD Global معرفی شد

نوکیا C1 از سوی HMD Global معرفی شد

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کنند که برای آن فلاش LED درنظر گرفته شده است. از سایر مشخصات آن می توان به 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. قدرت این محصول توسط یک پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز تامین می شود.

نوکیا C1 از دکمه مخصوص گوگل اسیستنت بهره می برد و دارای پورت MicroUSB است. این دستگاه دارای رادیو FM، بلوتوث 4.2، درگاه کارت حافظه خارجی و GPS است. این گوشی هوشمند از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی نمی کند. این دستگاه به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9 پای Go Edition مجهز شده و با قیمت 60 دلار به فروش می رسد.

Source: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور