گلکسی S11، دوربین عکاسی است یا گوشی هوشمند؟


گلکسی S11، دوربین عکاسی است یا گوشی هوشمند؟

چارچوب مستطیلی دوربین پشتی این گوشی بزرگتر شده و می‌تواند تا پنج عدسی را درون خود جای دهد، مانند یک عدسی با زاویه بسیار باز و یک عدسی که امکان بزرگنمایی نوری تا 5 برابر را به کاربر بدهد.

گلکسی S11، دوربین عکاسی است یا گوشی هوشمند؟
احتمالاً پرچم‌دار بعدی گوشی‌های سامسونگ بیشتر دوربین عکاسی است، تا گوشی هوشمند. خبر‌هایی که از جدیدترین مدل گوشی گلکسی اس ۱۱ به گوش می‌رسد، حاکی از این است که عدسی و دوربین‌های این دستگاه بسیار چشم‌گیرند.

شایعات جدید گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کنند. حس‌گر تصویر گلکسی اس یازده، ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. جزئیات جدیدی نیز از امکانات تصویربرداری این گوشی منتشر شده است.

چارچوب مستطیلی دوربین پشتی این گوشی بزرگتر شده و می‌تواند تا پنج عدسی را درون خود جای دهد، مانند یک عدسی با زاویه بسیار باز و یک عدسی که امکان بزرگنمایی نوری تا ۵ برابر را به کاربر بدهد.

کارکنان سامسونگ به خبرگزاری بلومبرگ گفته‌اند حسگر‌های متفاوتی که در این گوشی نصب شده، امکان تشخیص عمق بیشتری را در تصاویر فراهم می‌کند و با وجود آن‌ها می‌توان طیف جدیدی از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده را روی این گوشی اجرا کرد.

این خبرگزاری هم‌چنین اعلام کرد که مدل بعدی گوشی سامسونگ گلکسی فولد، حس‌گری دارد که وضوح تصویر را بیشتر می‌کند و امکانات بزرگنمایی دوربین آن نیز چشم‌گیر است. قرار است شرکت سامسونگ حداکثر پنج مدل مختلف با نمایشگر‌هایی در سه اندازه متفاوت، از مجموعه گلکسی اس ۱۱ به بازار عرضه کند.

گزارش‌های پیشین ایوان بلاس، افشاگر مشهور اطلاعات در حوزه فناوری، نشان می‌دهد کوچک‌ترین نمایشگر این گوشی‌های جدید به اندازه بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ خواهد بود. اندازه مدل‌های کوچک‌تر این گوشی ۶.۴ و ۶.۷ اینچ و نمایشگرشان لبه‌گرد خواهد بود. سرعت اینترنت روی این گوشی‌ها هم ۵G و هم LTE را پوشش می‌دهد.

سایر ویژگی‌های مدل بزرگ‌تر گلکسی اس ۱۱ عبارتند از: صفحه نمایشگر QuadHD+۶.۸ اینچی، قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۸ هزار پیکسل و پشتیبانی از اینترنت فقط با سرعت ۵G.

سامسونگ معمولاً به شایعات و پیش‌بینی‌ها درباره گوشی‌های به بازار نیامده‌اش پاسخی نمی‌دهد. اما احتمالاً در چند ماه آینده این غول فناوری کره‌ای همه جزئیات را منتشر خواهد کرد.

در چرخه معمول عرضه گوشی‌های این شرکت، از گوشی‌های پرچم‌دار در فاصله اواسط تا اواخر فوریه رونمایی می‌شود و چند هفته بعد نیز آن‌ها را روانه بازار می‌کنند. دوربین گلکسی اس ۱۱ محدوده دید خیلی خیلی بازی دارد و بسیار بسیار قدرتمند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403