توتو ولف: کناره گیری مرسدس از فرمول یک تصمیم درستی نیست


فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف بیان کرد که کناره گیری مرسدس از فرمول یک مطمئنا تصمیم خوبی نیست و هرگونه شبهاتی که این روزها در مورد خروج مرسدس از فرمول یک مطرح شده بود را رد کرد. تیم فرمول یک مرسدس، با شروع دوران هایبرید از سال 2014 به فرمول یک تسلط کامل پیدا کرده است و حال با توجه به تغییر قوانینی که در سال 2021 قرار است...

فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف بیان کرد که کناره گیری مرسدس از فرمول یک مطمئنا تصمیم خوبی نیست و هرگونه شبهاتی که این روزها در مورد خروج مرسدس از فرمول یک مطرح شده بود را رد کرد.

تیم فرمول یک مرسدس، با شروع دوران هایبرید از سال 2014 به فرمول یک تسلط کامل پیدا کرده است و حال با توجه به تغییر قوانینی که در سال 2021 قرار است اعمال شود شایعاتی در مورد ادامه حضور این تیم در فرمول یک مطرح شده است که حال مدیر این تیم توتو ولف نظر خود را اینگونه بیان می کند:

تمام اعداد و آمار و ارقامی که از طرف، مخاطبین، بینندگان تلویزیون، فضای دیجیتالی، سرمایه گذار ها در حال رشد هستند. من فکر می کنم که این ورزشی است که حتی با قانون سقف بودجه نیز رو به رشد باشد. مطمئنا چالش هایی به وجود خواهد آمد در مورد پیوستن به ورزش که برای ارزش فرنچازیمان نگران کننده است. ترک کردن ورزش اکنون مطمئناً کار صحیحی نخواهد بود مخصوصا از دید تجاری که فعلا در حال تبدیل شدن به فرصت جدیدی است. آیا باید به دنبال تیم های جدیدی باشیم؟

اگر با یک پایه ای قدرتمند احتمال پیوستن به صف رقابت باشد، برندهای بزرگ چرا نباید این بحث را باهم داشته باشند؟ ولی فکر می کنم که همه ما 10 تیم باید به عضو بودن در این تجارت محدود افتخار کنیم. ما باید در مورد فرصت ها و موقعیت هایی که برایمان پیش میاید هوشیار باشیم و تمرکز کنیم تا بتوانیم یک تجارت خوب برای همه بسازیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس