رشد 60درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان


رشد 60درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان از رشد 60درصدی منابع این بانک در استان سمنان خبر داد و گفت: این درحالی است که امسال رشد منابع بانکی در کشور به طور متوسط 45 درصد بوده که در استان سمنان 15 درصد بیشتر بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ایمان صمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رشد قابل توجه منابع نشان‌ از اقبال بالای مردم به این بانک که مصداق بانکداری اسلامی است، دارد.

وی با بیان اینکه این بانک کمترین معوقه در بین بانک‌ها دارد، افزود: ما در بانک قرض‌الحسنه ایران هیچ نگرانی از بازگشت منابع نداریم چرا که منابع به صورت هدفمند پرداخت می‌شود.

این مدیر بانکی کل مطالبات این بانک در استان را دو میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: بازگشت منابع آبی بانک قرض‌الحسنه نشان می‌دهد که افراد کف جامعه هیچ مشکلی در پرداخت تسهیلات خود نداردند.

وی از قرض‌الحسنه به عنوان جلوه ای از ارزش‌های اسلامی نام برد و گفت: قرض‌الحسنه ریشه در آموزه‌های ناب اسلامی و سخنان ائمه اطهار و پیامبر اعظم(ص) دارد.

صمدی با بیان اینکه در 12 سال اخیر 6 میلیون نفر از تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک بهره‌مند شدند، افزود: متوسط پرداختی‌های این بانک در سطح ملی هشت میلیون تومان و در استان سمنان 10 میلیون تومان بوده است و این نشان می‌دهد که تسهیلات در قالب تسهیلات ضروری پرداخت شده است.

وی کل تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی استان را 85 هزار فقره اعلام و تصریح کرد: در مجموع هشت هزار میلیارد ریال در استان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد صفر تا چهار درصد پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان سقف تسهیلات ضروری این بانک را 30 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالی هم در این بانک حداکثر 50 میلیون تومان است.

وی از حرکت این بانک به سمت بانکداری الکترونیک خبر داد و گفت: تمام عملیات بانکی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران غیرحضوری و بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد قابل انجام است.

صمدی از جذب 145 هزار سپرده‌گذار در استان خبر داد و افزود: در مجموع سه هزار و 800 میلیارد ریال منابع جذب بانک در استان شده است.

وی از پرداخت 14 هزار فقره وام قرض‌الحسنه در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: بیش از دو هزار و 300میلیارد ریال تسهیلات امسال به مردم استان پرداخت شده است.

وی از حذف بروکراسی اداری و عدم اخذ وثائق سنگین به عنوان مهمترین اقدامات این مجموعه نام برد و گفت:تسهیلات ازدواج در کمتر از یک هفته و تنها با یک ضامن پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان ادامه داد: هیچ زوج جوانی در صف انتظار تسهیلات ازدواج این بانک قرار ندارد.

۴۶

کد خبر 1330128

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط