صدور 101 گواهینامه تایید ایمنی و کیفیت آسانسور در کهگیلویه و بویراحمد


صدور 101 گواهینامه تایید ایمنی و کیفیت آسانسور در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 101 گواهینامه تایید ایمنی و کیفیت آسانسور در این استان صادر شده است.

"بهمن رحمتی" روز چهارشنبه، ۲۰ آذر ماه در جمع خبرنگاران، افزود: از ابتدای سال ۹۷ تا آذر ماه سال ۹۸، تعداد ۱۰۱ گواهینامه تایید ایمنی و کیفیت آسانسور توسط شرکت تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

وی به اعتبار یک‌ ساله گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور اشاره و اظهارکرد: آسانسور دستگاهی است که به‌ صورت دینامیک در حال کار کردن بوده و هر سال باید بازرسی و معاینه فنی شده و گواهینامه تائید ایمنی و کیفیت بگیرد.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ایمنی کاربران آسانسورها و ارتقای کیفیت آنها، کارفرمایان و متقاضیان نصب آسانسور در هنگام انعقاد قرارداد با شرکتهای نصاب آسانسور از دارا بودن پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور شرکت مذکور از سازمان صنعت، معدن و تجارت اطمینان حاصل کنند.

رحمتی تصریح کرد: در صورت نارضایتی از کیفیت، عملکرد و یا ایمنی آسانسورهای نصب‌شده پس از صدور تائید این اداره کل، مراتب را به شکل مکتوب به اداره کل استاندارد استان اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، وی ضمن تاکید بر فرهنگسازی در این زمینه به شهروندان توصیه کرد: مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور موظف هستند برای اطمینان از ایمنی آسانسورها با شرکت‌های نصاب در خصوص سرویس و نگهداری مستمر آسانسورهای خود همکاری داشت که در غیر این صورت مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده خود آنان خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403