نایب قهرمان رقابت های پرتاب نیزه پیشکسوتان آسیا استقبال شد


نایب قهرمان رقابت های پرتاب نیزه پیشکسوتان آسیا استقبال شد

در آئینی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای گل و شیرینی از مهدی روایی نایب قهرمان رقابت‌های پرتاب نیزه پیشکسوتان آسیا استقبال شد.

در این مراسم که صبح امروز و با حضور علوی مدیر کل، معاونین، روسای هیات‌های استانی و شهرستانی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، از مهدی روایی کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان و عضو تیم ملی دو و میدانی پیشکسوتان کشور که در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور مالزی به ماده پرتاب نیزه به مقام دوم و مدال نقره دست یافت با اهدا گل و شیرینی استقبال و تجلیل شد.

در این رقابت مهدی روایی با پرتابی به طول ۵۹متر و ۳۵ سانتیمتربعد از ورزشکار کشور میزبان به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

این رقابت‌ها از ۸ اتا ۱۷آذرماه در شهر سارواک کشور مالزی و با حضور ورزشکارانی از ۴۲کشور جهان برگزار شد و مهدی روایی از استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان تنها ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در این رقابت‌ها بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی کشور مان در بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ ژو چین، قهرمان دو و میدانی غرب آسیا در کشور حلب سوریه، قهرمان جایزه بزرگ آسیا، قهرمان دانشجویان آسیا در کشور ترکیه در سال ۱۳۸۳،کسب مقام قهرمانی بیستمین دوره رقابت‌های دوومیدانی بزرگسالان آسیا در کشور چین و قهرمانی کاپ آسیا در ماده پرتاب نیزه در سال ۱۳۹۷ در کشور تایلند را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...