درگیری مسلحانه چند شرور حین معامله مواد مخدر


درگیری مسلحانه چند شرور حین معامله مواد مخدر

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت چند شروری خبر داد که حین معامله موادمخدر ضمن درگیری مسلحانه با یکدیگر، منجر به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ رسول محبت با اعلام خبر بازداشت چند شرور، درباره جزئیات این دستگیری اظهار کرد: شامگاه هفدهم آذر ماه تعدادی از شهروندان در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کردند، چند نفر ضمن درگیری با یکدیگر در محدوده خیابان بهمن‌یار، با سر و صدا و تخریب خودروهای شهروندان نظم عمومی را به هم زده‌اند همچنین صدای شلیک گلوله نیز شنیده شده که به سرعت مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه عاملان درگیری مسلحانه پیش از رسیدن مأموران از محل گریخته بودند، تصریح کرد: شاهدان ماجرا عنوان کردند حدود 10 فرد شرور با عربده‌کشی و تخریب چند دستگاه خودرو، در نهایت با شلیک گلوله از محل گریخته‌اند.

وی افزود: با شناسایی تعدادی از عاملان این درگیری مسلحانه مشخص شد که متهمان از تهران خارج شده و به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته‌اند که در نهایت پس از تلاشهای مستمر 48 ساعته مأموران، مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان فومن شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در نهایت مأموران با گرفتن نیابت قضایی به مخفیگاه متهمان اعزام شده و موفق شدند سه نفر از عاملان درگیری مسلحانه را در بامداد هجدهم آذرماه در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند که در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

محبت خاطرنشان کرد: هر سه متهم به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی منتقل و مشخص شد که این سه نفر از اعضای باند خرید و توزیع مو ادمخدر هستند و حین معامله به علت اختلاف حساب با یکدیگر درگیر شده‌اند.

به گفته رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار دارند و بازداشت سایر اعضای پرونده و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس