فراخوان جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) منتشر شد


فراخوان جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) منتشر شد

تهران- ایرنا- فراخوان دریافت آثار جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) از امروز 20 آذر ماه منتشر شده و علاقمندان تا 15 دی ماه فرصت دارند جهت ارسال آثار به این جشنواره اقدام کنند.

این جشنواره که از سوی رسانه‌های تخصصی بازی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد، قرار است با ایجاد تشکلی، با گردآوری نظرات و آرای منتقدان بازی و رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی، بازی‌های تولید شده‌ی یک سال اخیر کشور را مورد بررسی قرار داده و برترین آثار را معرفی کند.
مطابق با فراخوان، بخش اصلی جشنواره در هشت دسته‌بندی زیر طراحی شده است:
۱. بهترین بازی سال
۲. بهترین بازی در جریان (On-Going)
۳. بهترین طراحی بازی
۴. بهترین داستان و روایت
۵. بهترین کارگردانی هنری
۶. بهترین موسیقی و صدا
۷. خلاقانه‌ترین بازی
۸. مورد انتظارترین بازی

متن کامل فراخوان را می‌توانید از طریق صفحه https://vigmawards.com/awards-call مطالعه کنید. لازم به ذکر است رعایت قوانین و ضوابط فراخوان برای ثبت اثر الزامی است و در صورت عدم رعایت نکات فراخوان اثر ثبت شده از فرآیند داوری حذف می‌شود.
مطابق با زمان‌بندی اعلام شده بازی‌سازان تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا از طریق صفحه https://vigmawards.com/submission نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
ویگما، رویدادی یک روزه است که علاوه بر بخش جشنواره، دارای بخش کنفرانس جهت انتقال تجربه هم خواهد بود تا به این وسیله برترین فعالان حوزه‌ی بازی در ایران تجربیات خود را طی یکسال گذشته با همکاران‌شان به اشتراک بگذارند.
مراسم اختتامیه اولین دوره‌ی این رویداد روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رویداد ویگما به نشانی https://vigmawards.com مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر