مدیران مدارس علت نماز نخواندن دانش‌آموزان را بررسی کنند


مدیران مدارس علت نماز نخواندن دانش‌آموزان را بررسی کنند

گرگان - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: مدیران مدارس علت نماز نخواندن دانش آموزان در مدرسه را بررسی و برای حل مشکلات آن برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام محسن قرائتی روز چهارشنبه در همایش مدیران، معاونان، مربیان پرورشی و آموزشی، فرهنگیان، ائمه جماعات و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس گلستان در گرگان اظهار داشت: ممکن است سرد بودن آب و یا تمیز نبودن محیط نمازخانه مدارس علت بی میلی دانش آموزان برای شرکت نکردن در نماز جماعت مدارس باشد که این کمبودها باید شناسایی و برطرف شود.

وی بیان کرد: ترویج نماز در مدارس یکی از مسوولیت‌های فرهنگیان و معلمان است که آنان باید از قدرت نفوذ کلام خود بر روی دانش‌آموزان استفاده کرده و آنان را به سمت ادای این فرضیه ترغیب کنند.

رییس ستاد اقامه نماز کشور از معلمان و فرهنگیان خواست نسبت به مباحث مطرح شده در کلاس های درس هوشیارتر باشند و از بیان موضوعاتی که سند و درستی آن آشکار نیست خودداری کنند.

حجت الاسلام محسن قرائتی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش فقط به تربیت انسان ها توجه کند اما به معنویت و نماز اهمیت ندهد جامعه دچار مشکل می شود.

وی تاکید کرد: برای داشتن افراد و جوانان کاری در کشور باید انقلابی در حوزه‌ها و دانشگاه‌های کشور ایجاد شود و مهارت آموزشی و مهارت معلمی بیش از پیش جدی گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...