ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 98 در شبکه های مختلف + زمان پخش


ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 98 در شبکه های مختلف + زمان پخش برنامه های شب یلدا 98 در تلویزیون در شبکه های مهم و پر مخاطب مشخص شدند و تاکنون برنامه های دورهمی برای پخش از شبکه نسیم و برنامه ویژه علی ضیا در فرمول یک و اجرای رضا رشیدپور در شبکه […] نوشته ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 98 در شبکه های مختلف + زمان پخش اولین بار در مجله...

ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا ۹۸ در شبکه های مختلف + زمان پخش

برنامه های شب یلدا ۹۸ در تلویزیون در شبکه های مهم و پر مخاطب مشخص شدند و تاکنون برنامه های دورهمی برای پخش از شبکه نسیم و برنامه ویژه علی ضیا در فرمول یک و اجرای رضا رشیدپور در شبکه سه و ژیلا صادقی در شبکه دو محرز شده و هنوز شبکه های دیگر اعلام برنامه نکردند

هر چند باید تا زمان پخش این برنامه دوباره چه تغییراتی اعمال میشود و آیا پخش این برنامه ها از شبکه های اعلام شده صحت دارد یا نهو ما نیز در ادامه این پست را برور رسانی خواهیم کرد

ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 98 در شبکه های مختلف + زمان پخش

همه ساله در ایام شب یلدا برنامه های شاد و سرگرمی کننده ای در تلویزیون در همه شبکه ها پخش میشود و از سوی بیننده ها و مخاطبان نیز با استقبال مواجه شده است

تلویزیون هر سال به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه هایی را برای پخش درنظر میگیرد و امسال هم در روزهای نزدیک به شب یلدا تکلیف برنامه های ویژه این شب مشخص شد.

امسال و در شب یلدا در سال ۹۸ هم شبکه های سیما برنامه های خاصی را در دستور کار خود قرار داده اند.

ویژه برنامه های تلویزیون برای شب یلدا ۹۸

شنیده های حاکی است مجری برنامه ویژه شبکه یک علی ضیا خواهد بود. شبکه ۲ ژیلا صادقی و شبکه ۳ باتوجه به مدیریت آن و اختلافات پیش آمده با رضا رشیدپور هنوز جایگزینی مشخص نشده است.

شب یلدا بلندترین شب سال است که از دیرباز مورد توجه اقوام ایرانی بوده است و هر سال در چنین شبی خانواده ها دور هم جمع میشوند و از میوها ها و خوراکی های ویژه شب یلدا نوش جان میکنند و همان یک دقیقه بیشتر با هم بودن را جشن میگیرند.

برنامه شب یلدا ۹۸ شبکه یک با اجرای علی ضیا

شبکه یک سیما چند سالی است که ویژه برنامه شب یلدا را به علی ضیا سپرده است و امسال هم به مانند شب یلدای سال گذشته علی ضیا اجرای ویژه برنامه این شب را برعهده دارد.

علی ضیا اجرای برنامه فرمول یک را در شبکه یک سیما برعهده دارد و چند سالی است که ویژه برنامه های این شبکه در مناسبت های مختلف را اجرا میکند.

ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 98 در شبکه های مختلف + زمان پخش

برنامه شب یلدا ۹۸ شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی

شنیده ها حاکی از این است که ویژه برنامه شب یلدای شبکه دو را ژیلا صادقی اجرا میکند و این شبکه همم به مانند سال گذشته اجرای ویژه برنامه این شب را به مجری قدیمی اش سپرده است.

ژیلا صادقی اجرا را از سال ۷۸ آغاز کرد و تابحال برنامه های زیادی را در شبکه دو سیما اجرا کرده است.

ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 98 در شبکه های مختلف + زمان پخش

برنامه شب یلدا ۹۸ شبکه سه با اجرای رضا رشیدپور

شبکه سه یکی از شبکه های پربیننده تلویزیون است که ویژه برنامه شب یلدای این شبکه را رضا رشیدپور اجرا خواهد کرد.

رضا رشیدپور که بعد از پایان برنامه حالا خورشید در تلویزیون کمرنگ شده است قرار است ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه را با عنوان شب آرام اجرا کند و به مانند سال گذشته در طولانی ترین شب سال همراه مردم باشد.

ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 98 در شبکه های مختلف + زمان پخش

برنامه های شب یلدا ۹۸ شبکه نسیم با مهران مدیری

ویژه برنامه شب یلدا در شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری همراه خواهد بود و دورهمی مهمان خانه های مردم در این شب میشود.

طبق آخرین خبرها قرار است ویژه برنامه دورهمی به مناسبت شب یلدا با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم برود و این بازگشتی برای برنامه دورهمی بعد از چندین ماه دوری از تلویزیون است.

ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 98 در شبکه های مختلف + زمان پخش

سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی که ترجیح داد گفت‌وگویی نکند، بازگشت برنامه “دورهمی” به آنتن را تأیید کرد و به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: ان‌شاءالله مشکلی نباشد شب یلدا روی آنتن می‌رویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد