ایثار کودک 6 ساله رفسنجانی جان 4 نفر را نجات داد


ایثار کودک 6 ساله رفسنجانی جان 4 نفر را نجات داد

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: اعضای بدن یک کودک 6 ساله رفسنجانی که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش اهدا شد.

دکتر علی موسوی صبح امروز ۲۰ آذرماه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کودک ۶ ساله ای به نام علی حسین خانی با علائم تب شدید روز ۱۴ آذرماه به اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل می شود.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان توضیح داد: تب شدید این بیمار خردسال باعث تشنج و تشنج باعث خونریزی و مرگ مغزی وی پس از سه روز یعنی ۱۷ آذر شد.

وی ادامه داد: تلاش پزشکان برای نجات جان این کودک علیرغم استفاده از مجرب ترین کادر پزشکی نتیجه نداد و این کودک هوشیاری خود را بدست نیاورد.

موسوی با اشاره به اینکه وقتی تیم پزشکی از نجات جان این کودک ناامید شدند تلاش برای جلب رضایت خانواده وی برای اهدای عضو فرزندشان آغاز شد، افزود: با رضایت خانواده مرحوم حسینخانی چهار عضو وی به بیماران نیازمند اهدا می شود.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با قدردانی از خانواده این کودک ۶ ساله برای اهدای اعضای فرزند خود، عنوان کرد: صبح امروز مرحوم حسینخانی برای اهدای قلب، کبد و دو کلیه به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل شد.

موسوی در پایان با تسلیت به خانواده این کودک ۶ ساله رفسنجانی، ایثار ماندگار آنها را در نجات جان ۴ بیمار ستود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس