همت و پشتکار ویژگی اصلی ورزشکاران معلول و جانباز است


همت و پشتکار ویژگی اصلی ورزشکاران معلول و جانباز است

اصفهان - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: همت و پشتکار ویژگی اصلی ورزشکاران معلول و جانباز است و با این 2 صفت توانسته‌اند بالاترین مقام‌ها را در سطح آسیا و جهان کسب کنند.

محمدرضا آقاباباگلیان روز چهارشنبه درمراسم استقبال از اعضای اصفهانیتیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان در سالن مخابرات اصفهان افزود: ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان همواره با انگیزه بالا توانسته‌اند بهترین افتخارات را کسب کنند.

وی اظهارداشت: کسب سهمیه‌های متعدد بویژه از سوی ورزشکاران اصفهانی در رقابت‌های پاراآسیایی و پارالمپیک نشان می‌دهد که منطقه اصفهان همواره بهترین نفرات را به تیم های ملی معرفی کرده و سهم خاصی در موفقیت‌های برون مرزی داشته است.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان تصریح کرد: تیم بسکتبال با ویلچر مردان با سرمربی و بازیکنان اصفهانی خود به شایستگی در جایگاه سوم آسیا ایستاد و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد، همچنین عملکرد بانوان نیز بسیار با ارزش بود.

آقاباباگلیان خاطرنشان کرد: نتیجه حمایت‌ها از ورزش جانبازان و معلولان اصفهان بخوبی جواب داده است و از دیگر نهادها نیز می‌خواهیم جامعه ورزشی را حمایت کنند.

همت و پشتکار ویژگی اصلی ورزشکاران معلول و جانباز است

معاون مالی تدارکاتی شرکت مخابرات منطقه اصفهان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از مقام تیم ایران گفت: این ورزشکاران در حقیقت الگویی برای سایر ورزشکاران به شمار می‌روند که با وجود به ظاهر محدودیت‌ها، افتخارات متعددی را به ارمغان آورده‌اند.

کمال عسگری تاکید کرد: خوشحالیم که با حمایت های خود سهمی در موفقیت ورزشکاران بسکتبال با ویلچر داشتیم و این روند را ادامه خواهیم داد.

در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند ۲۰۱۹، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با پیروزی برابر ژاپن ضمن کسب نشان برنز، سهمیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را بدست آورد، تیم ملی بانوان کشورمان نیز با غلبه بر افغانستان به عنوان پنجم این رقابت‌ها دست یافت.

همت و پشتکار ویژگی اصلی ورزشکاران معلول و جانباز است

مازیار میرعظیمی به‌عنوان سرمربی، ایمان بک‌زاده و دانیال ذاکری به عنوان بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان، از اصفهان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

دیانا شهرکی به‌عنوان مربی بدن‌ساز و فاطمه مرادی و شیدا شاهسنایی نیز به عنوان بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از اصفهان در مسابقات شرکت کردند.

فرشاد هاشمی هم بعنوان داور اصفهانی در این دوره از مسابقات حاضر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد