از شنبه افزایش غلظت آلاینده ها در کلانشهرها/ تداوم بارندگی در شرق و جنوب شرق


از شنبه افزایش غلظت آلاینده ها در کلانشهرها/ تداوم بارندگی در شرق و جنوب شرق

ضیاییان با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

«صادق ضیاییان» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز در برخی نقاط استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنکه هرمز و دریای عمان، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط استان های ساحلی خزر، بخش هایی از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، استان های واقع در زاگرس مرکزی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده باران و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روز پنجشنبه ( 21 آذر) در استان های ساحلی خزر، برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق کرمان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده برف رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: از اواخر پنجشنبه و روز جمعه سامانه بارشی از سمت مرزهای غربی وارد کشور شده و در روز جمعه در نیمه غربی کشور و از بعدازظهر جمعه در بخش هایی از شرق کشور در استان های یزد و کرمان سبب بارش باران، وزش باد در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رگبار و رعد و برق خواهد شد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روز شنبه ( 22 آذر) نیز در برخی نقاط استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

وی درباره وضعیت هوای تهران در روزهای پایانی هفته گفت: آسمان تهران روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در این روز 12 درجه بالای صفر پیش بینی می شود

ضیاییان درباره هوای تهران در روز جمعه ( 22 آذر) نیز گفت: آسمان تهران در این روز ابری به تدریج بارش باران، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و هوای تهران ۲ درجه سردتر خواهد شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته