عملکرد خدمات رسانی شهرداری تهران در مراسم اربعین قابل تقدیر است


عملکرد خدمات رسانی شهرداری تهران در مراسم اربعین قابل تقدیر است

صدر اعظم نوری با بیان اینکه عملکرد خدمات رسانی شهرداری تهران در مراسم اربعین قابل تقدیر است، گفت: اقدامات خوبی که در شهرداری تهران صورت گرفته، توانمندی در نیروها و حوزه های مختلف ایجاد کرده و این توانمندی بر مسئولین کشور پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، «زهرا صدر اعظم نوری» در نشست ارائه گزارش مراسم اربعین سال 98 و تقدیر از فعالین این مراسم که صبح امروز در شهرداری تهران برگزار شد گفت:خیلی خرسندیم از اینکه فرصتی فراهم شد تا خدمت خادمان عزیزی که برای شهروندان تلاش می کنند (شهروندان ایرانی و تهرانی و هم شهروندان کشور عراق که عشق به اهل بیت دارند) باشیم، امیدوارم این تلاش های شما مورد قبول درگاه حق باشد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اقدامات خوبی که در شهرداری تهران صورت گرفته، توانمندی در نیروها و حوزه های مختلف ایجاد کرده و این توانمندی بر مسئولین کشور پوشیده نیست و لذا در مراسم های بزرگ سیاسی ، اجتماعی و مذهبی از این ظرفیت استفاده می شود که جای مباهات دارد و نشان از توانمندی و تجربه خوبی است که در شهرداری تهران در حوزه های مختلف وجود دارد. ما باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و باید تلاش کنیم خدمت رسانی در جهت رضای خدا و خرسندی شهروندان باشد.

صدراعظم نوری افزود: ما وظیفه خود دیدیم از زحمات همه ی عزیزانی که تلاش کردند و باعث سربلندی شهرداری شدند، تقدیر کنیم. مراسم اربعین امسال علی رغم همه دشمنی ها و شیطنت ها به خوبی و با سلامت و کیفیت برگزار شد، امیدواریم این مراسم هر ساله به همین نحو برگزار شود.

نوری در ادامه با ذکر نام حوزه های فعال در این مراسم گفت: حوزه مشاورین شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری که پایه و اساس این اقدامات بودند و توانمندی خوبی در این حوزه به نمایش گذاشتند، سازمان مدیریت پسماند، سازمان آتش نشانی، سازمان بهشت زهرا (س)، سازمان زیباسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، شرکت اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، شرکت مترو، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، سازمان فرهنگی و هنری، سازمان بسیج، مرکز فعالیت های دینی، شرکت شهر سالم ، مناطق 6، 1،4،5،3 و همه افرادی که در این مراسم عظیم حضور فعال و تاثیر گذار داشتند. از حراست محترم و سازمان بازرسی شهرداری که همیشه کمک حال هستند و با درایت خود کمک به مدیریت مراسم اینچنینی می کنند تقدیر و تشکر می کنم. برای همه آرزوی سلامت داریم و وظیفه خود دانستیم از شما قدر دانی کنیم.


پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403