رونمایی از گوشی های اوپو رینو 3 در تاریخ 26 دسامبر


رسانه کلیک – گوشی های اوپو رینو 3 در تاریخ 26 دسامبر در معرض دید عموم قرار می گیرند. اوپو Reno 3 و اوپو Reno 3 پرو این محصولات را تشکیل می دهند. شرکت اوپو به صورت رسمی تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید خود را اعلام کرد. گوشی های سری اوپو Reno 3 در تاریخ […] نوشته رونمایی از گوشی های اوپو رینو 3 در تاریخ 26 دسامبر اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – گوشی های اوپو رینو 3 در تاریخ 26 دسامبر در معرض دید عموم قرار می گیرند. اوپو Reno 3 و اوپو Reno 3 پرو این محصولات را تشکیل می دهند.

شرکت اوپو به صورت رسمی تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید خود را اعلام کرد. گوشی های سری اوپو Reno 3 در تاریخ 26 دسامبر از راه می رسند. این محصولات در نسخه 5G نیز وارد بازار می شوند. این دستگاه ها در دو مدل Oppo Reno 3 و Reno 3 پرو در اختیار خریداران قرار می گیرند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات بودیم.

اوپو رینو 3 به چیپست کوالکام اسنپدراگون 765G مجهز می شود که دارای مودم 5G است. مدل پرو این گوشی هوشمند از مودم 5G مدیاتک بهره می برد. ضخامت نسخه پرو به 7.7 میلی متر می رسد و ضخامت نسخه استاندارد آن برابر با 7.96 میلی متر است.

رونمایی از گوشی های اوپو رینو 3 در تاریخ 26 دسامبر

رونمایی از گوشی های اوپو رینو 3 در تاریخ 26 دسامبر

بر اساس تاییدیه TENAA، گوشی اوپو Reno3 Pro به صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد مجهز می شود که درون آن حفره قرار می گیرد. به نظر می رسد مدل استاندارد این دستگاه دارای برش نمایشگر قطره ای است. روی پنل پشتی این محصولات دوربین اصلی چهارگانه قرار می گیرد. سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای 13، 8 و 2 مگاپیکسلی میزبانی می شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کنند.

انتظار می رود دوربین اصلی اوپو رینو 3 دارای لرزشگیر اپتیکال باشد. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 4025 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی است.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟