مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند


مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند

رییس ستاد برگزاری مراسم 9 دی استان تهران گفت: با وجود فشارهای اقتصادی ، تحریم ها و گرانی ها مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و مسئولان باید دست مردم را ببوسند ، مردم ایران دِین خود را به انقلاب ادا کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در اولین جلسه مراسم ۹ دی شهرستان ورامین که با حضور امام جمعه خیرآباد ، معاون فرماندار و کلیه مسئولان شهرستانی در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد ، طی سخنانی تصریح کرد: بسیجیان و مردم با بصیرت ورامین در فتنه اخیر سنگ تمام گذاشتند ، با تدبیر و رشادت های مهم مسئولان و مردم بار دیگر روحیه انقلابی دیار ۱۵ خرداد برای همگان نمایان شد.

وی ادامه داد: باید در خصوص فتنه اخیر خدا را شکر کنیم که با هوشیاری مردم خنثی شد ، بسیاری از شهرهای ایران درگیر این فتنه های بزرگ بودند ؛ اعتراظات حق مردم بوده و هست اما این اتفاق اخیر در کشور فتنه بزرگی بود و دشمنان از شیوه عجیبی استفاده کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فتنه اخیر جمع شده، ولی حل نشده است ، مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با هوشیاری به میدان آمدند ، ما امسال ۲۲ بهمن و انتخابات را در پیش داریم و دشمن دنبال فرصت است و با این شرایطی که بنده توضیح دادم ، مراسم گرامیداشت ۹ دی امسال بسیار مهم و حساس است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: امروز شبکه های ماهواره ای ، رهبری ، نظام و انقلاب اسلامی را متهم به دروغگویی و ... می کنند ، در خصوص گرانی بنزین اگر رهبری پای میدان نمی آمدند نظام و دولت از دست می رفت ؛ این مسائل باید برای جوانان و مردم روشنگری بشود که فتنه اخیر چقدر حساس بود و چگونه با حضور مسئولان و مردم با بصیرت خنثی شد.

رییس ستاد برگزاری ۹ دی استان تهران افزود: با وجود فشارهای اقتصادی ، تحریم ها و گرانی ها مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و مسئولان باید دست مردم را ببوسند ، مردم ایران دِین خود را به انقلاب ادا کردند.

در این جلسه مقرر شد که کلیه ادارات ، نهاد ها و ارگان های دولتی برنامه های پیشنهادی خود را جهت برگزاری مراسم ۹ دی ارائه دهند و همچنین گرامیداشت مراسم شهدای ۱۰ دی که از روز های مهم و حساس در تاریخ ورامین است جزو بحث های این جلسه بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس