برنامه کارگاه‌ها و نشست‌های علمی جشنواره قصه‌گویی اعلام شد


بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سه نشست علمی و سه کارگاه آموزشی در این دوره از جشنواره قصه‌گویی برگزار می‌کند.

برنامه کارگاه‌ها و نشست‌های علمی جشنواره قصه‌گویی اعلام شد

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برگزاری یک پنل آموزشی برای شرکت کنندگان در جشنواره و اعضای کانون و پخش زنده و اختصاصی تمام دوره‌ها از طریق سامانه جامع آموزش کانون برای اعضا انجام می شود.

وی درباره برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: کارگاه‌هایی در دو بخش بین‌الملل و ملی در نظر گرفتیم و برای دعوت مهمان‌های خارجی به سراغ افرادی با سابقه علمی و عملی درخشان رفتیم. سال گذشته استقبال مخاطبان جشنواره از این بخش زیاد بوده است و به همین دلیل مسئولیت ما برای دعوت مهمان‌های خارجی بیشتر شد و توجه‌ ما را بیش از پیش به توانایی مهمان‌ها در خصوص برگزاری کارگاه‌های علمی و سابقه تحصیلی جلب کرد. سال گذشته ما حتی بعد از جشنواره، متقاضیانی برای دریافت ویدئوی کارگاه‌های بین‌المللی از سراسر کشور داشتیم.

نسرین سجادیان، با بیان این‌که در کارگاه‌های سطح ملی اولیای تربیتی، دانشجویان و علاقه‌مندان به قصه‌گویی حضور دارند، توضیح داد: کارگاه‌های بخش ملی با حضور کارشناسانی از جمله اصغر همت با عنوان «صدای رسا و بیان واضح مفهوم کلام»، پوپک‌عظیم‌پور با عنوان «قصه‌گویی مدرن و رویکردهای نو» و مریم شریف‌نسب با عنوان «روایت‌پژوهی، سنجش روش‌های قصه‌گویی و داستان‌نویسی» برگزار خواهد شد و در صورتی که تعداد متقاضیان بالا باشد، احتمال برگزاری این کارگاه‌ها در قالب نشست وجود دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟