طرح انتظامی-ترافیکی فارس برای زمستان 98 آغاز شد


طرح انتظامی-ترافیکی فارس برای زمستان 98 آغاز شد

شیراز-ایرنا- طرح انتظامی-ترافیکی استان فارس برای کاهش تلفات و سوانح در زمستان 98 با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان ،امداد و نجات جاده‌ای و پلیس چهارشنبه 20 آذر 98 آغاز شد.

مراسم افتتاحیه طرح انتظامی-ترافیکی زمستانه پلیس و سایر یگان‌های امدادی استان فارس در مجتمع انتظامی شهید فعال در شیراز برگزار شد.

در این آیین یگان های امدادی پیاده و موتوری در مقابل جایگاه رژه رفتند و به جاده‌های سخت گذر و مناطق در معرض آسیب این استان اعزام شدند.

طرح انتظامی-ترافیکی فارس برای زمستان 98 آغاز شدفرمانده انتظامی فارس: بکارگیری تمام توان دستگاه‌ها برای زمستانی کم خطر

فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم گفت: این استان در یک مقطع زمانی ۴ فصل سال را در خود جای داده است و به همین دلیل ماموریت دستگاه های امدادرسان و خدماتی در جغرافیای مختلف و پهناور فارس متفاوت است.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی افزود: پیش بینی‌های هواشناسی حکایت از زمستانی پر بارش در سال ۹۸ دارد و به همین دلیل همه دستگاه های امدادی و پلیس تلاش دارند تا در کنار یکدیگر و بهره از تمام توان آسایش و آرامش را به مردم هدیه دهند.

حبیبی رسانه ها را پل ارتباطی بین مسؤلان و مردم دانست و بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش کنند تا در آستانه زمستان امسال هشدارهای لازم را برای تردد در جاده ها به مردم بدهند و شهروندان نیز توجه داشته باشند که به این هشدارها اهمیت بدهند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ۱۶ خودرو ویژه در آستانه زمستان پیش رو به ناوگان پلیس راه این استان افزوده شده تا این بخش بتواند به مردم خدمات رسانی بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری شیراز مقرر شده که ناوگان خودرویی پلیس در سطح این کلانشهر نیز بزودی توسعه یابد.

حبیبی اضافه کرد: تمام بالگردهای نیروی انتظامی فارس نیز در زمستان امسال در اختیار پلیس راه این استان قرار داده شده تا در صورت لزوم و هماهنگی با نیروهای زمینی برای انتقال مصدوم و خدمات مورد نیاز وارد عمل شوند.

او در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ نیروی پلیس در جاده‌ها و محورهای سخت گذر این استان از امروز مستقر خواهند شد تا مردم دغدغه نسبت به تامین امنیت و خدمات رسانی مطلوب نداشته باشند.

طرح انتظامی-ترافیکی فارس برای زمستان 98 آغاز شد فرمانده انتظامی فارس:تمام بالگردهای ما در طرح زمستانی به پلیس راه اختصاص یافت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس