فرماندار خداآفرین بر استفاده از وسایل گرمایشی ایمن در مدارس تاکید کرد


فرماندار خداآفرین بر استفاده از وسایل گرمایشی ایمن در مدارس تاکید کرد

تبریز- ایرنا-فرماندار خداآفرین با اشاره به وقوع حوادث تلخ سالهای گذشته به جهت استفاده از سیستم گرمایشی غیراستاندارد و پرخطر دربرخی مدارس کشور گفت: برای پیشگیری از چنین حوادثی باید از وسایل گرمایشی ایمن و مناسب استفاده شود.

علی امیری راد روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اعلام اینکه تامین سوخت و سیستم گرمایشی مدارس و همچنین فضای آموزشی مناسب باید در اولویت باشد از پیگیری گازرسانی به مدارس در مسیر گازکشی روستاها خبرداد.

وی درادامه به آغاز هفته پژوهش نیز اشاره کرد و افزود: پژوهش می تواند در کشف نبوغ و استعداد دانش آموزان و ایجاد انگیزه درآنان موثرباشد بنابراین باید با تامین هزینه های مورد نیاز در پژوهش سرای دانش آموزی دراین زمینه تلاش شود.

رییس شورای آموزش و پرورش خداآفرین همچنین با تاکید بر اهمیت مباحث پژوهش، تشکیل جلسات مستقل شورای پژوهش دانش آموزی دراین شهرستان را خواستار شد.

مدیر آموزش و پرورش خداآفرین نیز در این جلسه برگزاری کارگاههای آموزشی،روش تحقیق ومقاله نویسی،برگزاری انواع مسابقات و المپیادهای نانو،نمایشگاه دست ساز دانش آموزان،فعال سازی انجمن علمی دانش آموزان را از جمله برنامه سالانه پژوهشسرای دانش آموزی این شهرستان عنوان کرد و افزود تلاش می شود دانش آموزان مدارس با حرکت از حافظه محوری به تحقیق و پژوهش محوری فعالیت کنند.

فیروز رضاییان در ادامه گفت: آموزش و پرورش خداآفرین در اجرای برنامه های اوقات فراغت مقام چهارم استانی،درجذب مدیر مقام دوم،درجذب مربی مقام اول و درجذب دانش آموزان مقام سوم استانی را دارد.

وی همچنین با اشاره به هفته سوادآموزی گفت: تاکنون ۶۸ کلاس سوادآموزی در دوره های مختلف در این شهرستان تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی