توقیف محموله البسه و پارچه قاچاق در مراغه


توقیف محموله البسه و پارچه قاچاق در مراغه

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از توقیف محموله البسه و پارچه قاچاق به ارزش 550 میلیون تومان در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۹۰ طاقه پارچه خارجی و ۲۷ هزار و ۸۴۰ ثوب انواع البسه دست دوم خارجی قاچاق را کشف و یک نفر را در این ارتباط دستگیر کردند.

اللهوردیان گفت: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به همراه کالا و خودروی توقیف شده تحویل دستگاه قضایی شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد تا درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

شهرستان مراغه در مسیر ترانزیتی جنوب آذربایجان شرقی و کریدور غرب به مرکز کشور و بالعکس واقع شده و همین ویژگی موجب ترجیح محورهای مواصلاتی این شهرستان برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر از سوی قاچاقچیان شده است.

این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان شرقی پس از تبریز است و در ۱۲۷ کیلومتری جنوب مرکز استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیوع 3 بیماری خطرناک از داخل افغانستان به ایران !