آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نمره منفی ندارد


آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جمعه 22 آذر برگزار می‌شود.

آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نمره منفی نداردبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ۹۸ نوبت بیستم، صبح جمعه ۲۲ آذر ۹۸ برگزار می‌شود.
در جلسه امتحان به هر داوطلب یک بسته آزمونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون داده می‌شود در مستطیل بالای پاسخنامه شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام درج شده است.

در این آزمون برای پاسخ‌های غلط نمره منفی منظور نخواهد شد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ‌های آن سوال غلط محسوب می‌شود و به آن سوال نمره و یا امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

داوطلبان باید توجه کنند چنانچه جنس و معلولیت مندرج در کارت شرکت در آزمون با اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی اینترنتی مغایرت دارد، لازم است برای پیگیری در روز پنجشنبه ۲۱ آذر ۹۸ شخصاً به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان رشته‌های امتحانی مختلف، یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سوال که در آن مجموعه سوالات دروس رشته امتحانی ذیربط درج شده داده می‌شود که داوطلبان باید در مدت تعیین شده به سوالات مربوط پاسخ دهند. سوالات دانشجویی را در میز دانشگاه مطرح کنیددفترچه سوالات کلیه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه دارای تنوع بوده و در انواع E، D و F تولید شده اند.

فرآیند برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت بیستم) از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ آغاز می‌شود. در‌های ورودی حوزه‌های اصلی امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد.

داوطلبان باید در روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذر ۹۸ نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ اقدام کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو