صادقی: مسؤولان به شهرخودرو بی‌مهری می‌کنند


صادقی: مسؤولان به شهرخودرو بی‌مهری می‌کنند

کاپیتان شهرخودرو مشهد گفت: در سه بازی اخیر مقابل صنعت نفت، استقلال و سپاهان خیلی خوب بودیم، اما کم‌تجربه هستیم.

اکبر صادقی در خصوص تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در تمام نقاط زمین نسبت به سپاهان از این تیم سرتر بودیم. داور روی چند صحنه با سپاهان خیلی مهربان بود. در دو صحنه باید پنالتی اعلام می‌کرد. شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که بازی در نهایت با تساوی به اتمام رسید و به حق‌مان نرسیدیم. امیدوارم در بازی‌های آتی جبران کنیم.

وی با اشاره به اشتباهات داوری در چند هفته اخیر لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در این خصوص کارشناسان داوری باید رسیدگی کنند. تمرکزم روی عملکرد خودم است و به دنبال کسب امتیاز در بازی‌های آتی هستیم تا از صدر جدول دور نشویم.

صادقی در خصوص بازگشت شهرخودرو به روند خوب خود، گفت: در سه بازی اخیر مقابل صنعت نفت، استقلال و سپاهان خیلی خوب بودیم، اما کم‌تجربه هستیم. تیم نوپایی هستیم و امیدوارم در ادامه راه، با کسب تجربه بیشتر به نتایج بهتری دست یابیم.

کاپیتان شهرخودرو مشهد، ادامه داد: مسؤولان به شهرخودرو بی‌مهری می‌کنند. حق مردم مشهد خیلی بیشتر از اینهاست. چگونه در سایر شهرها مسؤولان از تیم شهرشان حمایت کرده، قیمت بلیت‌ها را ارزان می‌کنند و سرویس‌دهی رایگان برای هواداران قرار می‌دهند؟ مشهد امکانات خوب و استادیوم زیبایی در مرکز شهر دارد. فکر می‌کنم اگر بلیت‌ها را ارزان‌تر کنند، حمایت بیشتری از شهرخودرو خواهدشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان