بارش برف و باران در 14 استان تا شنبه


بارش برف و باران در 14 استان تا شنبه

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش بادهای شدید در 14 استان تا روز شنبه خبر داد و اعلام کرد:‌ روز یکشنبه در اغلب مناطق کشور جو پایداری حاکم خواهد بود.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی امروز در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برف و وزش باد شدید لحظه‌ای و در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران و برف و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

امکان وقوع شرایط ناگوار در سواحل خزر

زمان ورود سامانه بارشی جدید به کشور

فردا برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات شرق مازندران، گلستان و سمنان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

از اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد کشور می‌شود که در شمالغرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس باعث بارش برف و باران، در سواحل غربی دریای خزر بارش باران، در مناطقی از جنوب غرب کشور رگبار، رعد و برق و وزش باد و در اواخر وقت جمعه در مناطق مرکزی و شرقی کشور بارش پراکنده روی خواهد داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه آینده برای شمالشرق، شرق و بخش‌هایی از غرب و شمالغرب کشور بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. روز یکشنبه در اغلب مناطق کشور جو پایداری حاکم خواهد بود. امروز و فردا مرکز و شرق خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی