قیمت نجومی قدرتمندترین مدل مک پرو جدید اپل


رسانه کلیک – مک پرو جدید اپل را می توان سفارش داد. بالاترین و قدرتمندترین نمونه این محصول با قیمت 52,599 دلار به فروش می رسد. اگر خواهان خریداری مدل جدید مک پرو اپل هستید، از هم اکنون می توانید آن را سفارش دهید (مک پرو جدید اپل از تاریخ 10 دسامبر قابل سفارش است). […] نوشته قیمت نجومی قدرتمندترین مدل مک پرو جدید اپل اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – مک پرو جدید اپل را می توان سفارش داد. بالاترین و قدرتمندترین نمونه این محصول با قیمت 52,599 دلار به فروش می رسد.

اگر خواهان خریداری مدل جدید مک پرو اپل هستید، از هم اکنون می توانید آن را سفارش دهید (مک پرو جدید اپل از تاریخ 10 دسامبر قابل سفارش است). قیمت پایه این کامپیوتر برابر با 5,999 دلار است؛ با این حال چنین مدلی مناسب افراد حرفه ای نیست (مک پرو جدید اپل با طراحی جذاب و مشخصات قدرتمند از راه رسید). در صورتی که نیاز به یک سیستم فوق العاده قدرتمند داشته باشید، باید 52,599 دلار به شرکت اپل هزینه پرداخت کنید.

با پرداخت این مبلغ بالا به قطعات زیر دسترسی پیدا می کنید:

پردازنده 28 هسته ای اینتل Xeon W با فرکانس 2.5 گیگاهرتز: قیمت 7000 دلار4 ترابایت حافظه SSD: قیمت 1400 دلار2 کارت گرافیک Radeon Pro Vega ll Duo: قیمت 10,800 دلار1.5 ترابایت رم شامل 12 تراشه 128 گیگابایتی DDR4: قیمت 25 هزار دلارشتاب‌ دهنده Afterburner اپل: قیمت 2000 دلارچرخ های مک پرو: قیمت 400 دلار

اگر هم اکنون چنین مبلغی در حساب بانکی خود دارید و می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به چنین محصولی دسترسی پیدا کنید، باید بگوییم این کار امکان پذیر نیست. قدرتمندترین مدل این کامپیوتر ژانویه 2020 در دسترس خریداران قرار می گیرد. مسلما برای چنین سیستمی باید مانیتور خوبی خریداری کنید. اپل نمایشگر Pro Display XDR را برای شما در نظر گرفته که تنها پایه آن با قیمت 1000 دلار فروخته می شود.

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول