سردار اشتری: پلیس باید از بهترین خودرو‌ها استفاده کند


سردار اشتری: پلیس باید از بهترین خودرو‌ها استفاده کند

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که نیاز واقعی پلیس در رقم بودجه‌ای امسال مد نظر قرار نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش طرح ترافیک زمستانی ۹۸ که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد گفت: امسال در طرح زمستانی تمرکز ویژه‌ای بر روی محل‌هایی که قبلا حوادث رانندگی در آن رخ داده بود داشتیم. امیدواریم با هماهنگی و همراهی تمام دستگاه‌ها بتوانیم این آمار را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی نیز میان دستگاه‌های مختلف نظیر اورژانس، هلال احمر و راه داری و ... با پلیس وجود دارد؛ در مورد این که آیا دستگاه‌هایی کم کاری می‌کردند گفت: در برخی ازاستان‌ها اگر مواردی از کوتاهی و عدم همکاری وجود داشته باشد ما این موارد را اعلام کرده‌ایم.

اشتری در پاسخ به پرسشی درباره‌ی وضعیت بودجه نیروی انتظامی در لایحه بودجه ۹۹ نیز اظهار کرد: نیاز واقعی ما در این بودجه هنوز تصویب نشده است و ما در حال رایزنی با دولت و مجلس و دیگر مسئولان مربوطه هستیم که بتوانیم اقداماتمان را در این زمینه انجام دهیم، البته مردم نگران نباشند و ما تحت هر شرایطی خدماتمان را ارائه خواهیم داد.

وی در مورد خودرو‌های جدید پلیس نیز گفت: مجموعه نیروی انتظامی باید از بهترین خودرو‌ها در اجرای ماموریت استفاده کند. در دنیا هم به همین شکل است و پلیس کشور‌ها بهترین خودرو‌ها را در اختیار دارد. در این میان خودرو‌های داخلی در اولویت ما هستند و خودرو‌های خارجی نیز با مجوز نیرو‌های مسلح و از سوی وزارت دفاع برای ما تامین شده‌اند.

فرمانده ناجا افزود: ما به دنبال نوسازی و بروز کردن ناوگان خودرویی، تجهیزاتی و دست افزاری خود هستیم.

وی در مورد تعداد دوربین‌های ثبت تخلفات در جاده‌ها ادامه داد: در این زمینه توافقاتی میان پلیس و وزارت راه امضاء شده و امیدواریم که با کمک دولت تا پایان امسال این دوربین‌ها در جاده‌ها نصب شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی سهمیه بندی بنزین در خودرو‌ها نیز گفت: همان تاثیری که در جامعه گذاشته است، سهمیه بندی بنزین بر روی پلیس و خودرو‌های پلیس نیز داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط