نمایندگان استقلال در تلاش برای بازگشت استراماچونی؛ سرمربی ایتالیایی، قرارداد یک ساله و پول به صورت یک‌جا می‌خواهد!


نمایندگان استقلال در تلاش برای بازگشت استراماچونی؛ سرمربی ایتالیایی، قرارداد یک ساله و پول به صورت یک‌جا می‌خواهد!

استراماچونی آماده است به استقلال بازگردد اما برای این کار، شرایط خودش را دارد.

طرفداری- آندره آ استراماچونی، سرمربی 43 ساله ایتالیایی به دلیل نقض اصول قراردادش، ایران را ترک کرد و به ایتالیا بازگشت اما امکان بازگشت استراماچونی به استقلال همچنان وجود دارد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ممکن است ماجراجویی استراماچونی در ایران دوباره آغاز شود اما در این راستا، باید مشکلات زیادی حل شود. استراماچونی برای بازگشت به استقلال برای رعایت مفاد قراردادش تضمین می‌خواهد و فقط توافق شفاهی برایش کافی نیست. بازیکنان استقلال، با حضور مربی موقت مخالفت کرده‌اند و از استراماچونی برنامه تمرینی برای روزهای آینده خواسته‌اند. روز جمعه، می‌تواند روز مهمی برای پیشرفت مذاکرات باشد.

خواسته بازیکنان و هواداران استقلال مشخص است؛ آن‌ها خواستار بازگشت سرمربی ایتالیایی خود هستند. نمایندگان باشگاه استقلال و استراماچونی در تماس هستند تا برای ادامه همکاری راه حلی بیابند که این راه حل می‌تواند همکاری تا پایان فصل و پرداخت مبلغ قرارداد به صورت یک‌جا باشد. تحت این شرایط، نمایندگان استقلال و استراماچونی در حال مذاکره هستند تا به توافق برسند. استراماچونی با این شرایط حاضر است به استقلال برگردد اما برای این امر تضمین می‌خواهد و فقط توافق شفاهی کافی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد