سازمان عقیدتی سیاسی اقدامات خوبی را از ابتدای انقلاب انجام داده است


سازمان عقیدتی سیاسی اقدامات خوبی را از ابتدای انقلاب انجام داده است

معاون فرهنگی نیروی زمینی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از همان روزهای نخست انقلاب تا امروز فعالیت‌های خوبی داشته است.

سازمان عقیدتی سیاسی اقدامات خوبی را از ابتدای انقلاب انجام داده است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداکبر موسوی بی‌باک معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه سی و نهمین مسابقات قرآنی نزاجا که صبح امروز در مرکز آموزش و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از همان روز‌های نخست انقلاب تا امروز فعالیت‌های خوبی داشته است.

معاون فرهنگی نزاجا ادامه داد: مقام معظم رهبری از همان ابتدا فرمودند که باید ۱۰ میلیون قاری در کشور وجود داشته باشد و این گونه بود ارتش وارد صحنه شد.

او درباره اقدامات نیروی زمینی در زمینه آموزش قرآن به نیرو‌ها گفت: امروز توانستیم ۳۷ موسسه تخصصی قرآن را در نیروی زمینی ارتش تاسیس کنیم و ۱۰ موسسه دیگر هم در آینده افتتاح می‌شود؛ امروزه بهترین راه برای مقابله هجمه‌های دشمن آموزه‌های قرآنی است.

معاون فرهنگی نزاجا درباره ویژگی‌های مسابقه امسال نیروی زمینی بیان کرد: امسال یک ویژگی مهم در مسابقات به وجود آمد که آن هم استفاده از داوران بین‌المللی بود و در کنار آن از اساتید برجسته برای آموزش نیرو‌ها و خارج کردن برنامه از رقابت به سمت آموزش بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی بی‌باک خاطر نشان کرد: برگزیدگان این مسابقه جهت شرکت در مسابقات کشوری که به میزبانی نیروی پدافند در مشهد برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند و انشالله در آن مسابقات هم ارتش را سربلند کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت