شایعه: شرکت Valve بر روی نسخه واقعیت مجازی بازی Left 4 Dead کار می‌کند


شایعه: شرکت Valve بر روی نسخه واقعیت مجازی بازی Left 4 Dead کار می‌کند

به تازگی شایعه جدیدی در خبرگزاری‌ها پخش شده که شرکت Valve ساخت نسخه واقعیت مجازی مخصوص بازی Left 4 Dead را آغاز کرده است. پس از گذشت بازه‌ای طولانی مدت از بیکار بودن Valve در زمینه ساخت و توسعه بازی‌های ویدئویی، به نظر اکنون با چندین پروژه به میادین بازگشته‌اند. البته پروژه‌هایی که می‌توان گفت هدف اصلی آن‌ها جذب مخاطب برای هدست واقعیت مجازی مخصوص...

به تازگی شایعه جدیدی در خبرگزاری‌ها پخش شده که شرکت Valve ساخت نسخه واقعیت مجازی مخصوص بازی Left 4 Dead را آغاز کرده است.

پس از گذشت بازه‌ای طولانی مدت از بیکار بودن Valve در زمینه ساخت و توسعه بازی‌های ویدئویی، به نظر اکنون با چندین پروژه به میادین بازگشته‌اند. البته پروژه‌هایی که می‌توان گفت هدف اصلی آن‌ها جذب مخاطب برای هدست واقعیت مجازی مخصوص والو تحت عنوان Valve Index شکل گرفته‌اند. همانطور که خبر دارید آن‌ها به تازگی Half-Life: Alyx را به عنوان یکی از نسخه‌های بزرگ و جدید سری هاف-لایف برای Valve Index معرفی کردند و اکنون خبرهایی از ساخت بازی Left 4 Dead برای این هدست به گوش می‌رسد.

اکانت ValveNewsNetwork در توئیتر به تازگی ادعا کرده است که ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی Left 4 Dead توسط والو واقعیت دارد. والو مدت‌هاست که از ساخت عنوان جدیدی از این سری محبوب با محوریت زامبی‌ها خبر می‌داد و حتی در این سال‌ها، گزارشاتی نیز از کنسل شدن قسمت سوم سری به گوش رسیده بود. ساخت نسخه جدید از سری اصلی آن هم به صورت انحصاری برای واقعیت مجازی، اقدام جالبی از سمت والو خواهد بود و اگر واقعیت داشته باشد، واکنش طرفداران حتی جالب‌تر خواهد بود.

از آنجا که منبع آنچنان موثقی برای شایعه پخش شده موجود نیست، بهتر است تا منتشر شدن اخبار رسمی از جانب والو منتظر بمانیم. اما با روندی که این شرکت به تازگی در پیش گرفته، نسخه واقعیت مجازی Left 4 Dead دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. تنها باید صبر کرد.

شایعه: شرکت Valve بر روی نسخه واقعیت مجازی بازی Left 4 Dead کار می‌کندشایعه: شرکت Valve بر روی نسخه واقعیت مجازی بازی Left 4 Dead کار می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...